Ben ik het gedeeltelijk mee eens... Het publiek is nu bijv. 3d. Je ziet de mensen echt zitten en afzonderlijk bewegen (al is het natuurlijk wel een loop van mensen, je ziet veel dezelfde figuren). Ze staan als ze juichen, zwaaien met hun handen bij een overtreding en volgens mij gaan ze klappen e.d. Dat vind ik toch al uitgebreid....
Je kunt niet alles direct willen. Eerst wilde men 3D publiek en een hogere resolutie. Nu zijn de stadions aangepast, is er 3D publiek en is het mogelijk om in 720P te spelen, wil men weer zweetdruppels en allerlei andere zaken, zoals bewegende shirts.
Het veld kun je opzich niet zoveel mee doen, maar toch heeft Konami enkele velden hier en daar van wat plekken voorzien en dat is vet. Het veld is niet altijd perfect.
Met basketball zit je er gewoon dichterop, waardoor het idd vet is als je veel details ziet. Bij een voetbalspel is dat idd minder noodzakelijk.
Maar dat het kan is een feit. Zoveel extra resources kost dat echt niet. Er is nog veel meer uit de consoles te halen (360 en PSdrie), dus wie weet volgend jaar??? Het komt vanzelf wel!
Laatst bewerkt: 11 okt 2006