1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie het al voor me: WK finale Nederland Duitsland, de stand is 1-1 en we gaan de blessuretijd in. Sneijder ziet van Persie bij zijn man weglopen en geeft een steekpass, Van persie kan alleen op de keeper af, echter.... de grensrechter vlagt onterecht voor buitenspel :eek: Waarna Nederland uiteraard na strafschoppen de finale verliest :+

Heerlijk, en voor je weet zijn die 2 weekjes om.

2. mark8925

mark8925 Guest

ja precies.. het is soms wel kut omdat er wordt gevlagd voor buitenspel terwijl ze toch écht gelijk staan |:- maja wordt alweer geregeld dus:+

3. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet zo'n moeite met buitenspel, herhalingen gaan zo snel en lijkt me dat ik het niet beter kan weten dan een game die op de milimeter nauwkeurig kan kijken

eerder moeite met voordeelregel, fluit die scheids toch nog voor een vrije trap terwijl ik ondertussen al wilde uithalen... zucht..

Oja, wat ik wel strakke actie vond van een gozer:
    voordat de wedstrijd begint de formatie goedzetten, maar wat zag ik bij mn tegenstander ... ipv 11 stippen op het veld...zag ik er 3 !!..ik denk what the f..
    Ik mocht zijn opstelling nog niet weten en had hij daarom alle verdedigers over elkaar geschoven, all middenvelders en alle spitsen.
    En toen paar seconden voordat de wedstrijd begon, schakelde hij over op zn echte opstelling. best creatief

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens,
    Ik vind dat de graphics iets mogen worden verbeterd.
    En ik hoop dat ze nog meer licenties kunnen bemachtigen.
    Maar al met al stap ik dit jaar toch over van Fifa naar PES:D
    Daar is de boel namelijk helemaal om te janken

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als je het lange tijd speelt neem je de licenties zelfs voor lief. Tuurlijk moeten ze komen, maar Konami zegt ook dat ze daar mee bezig zijn.

De graphics zullen vanaf nu alleen maar beter worden, want op de PS2 zaten ze gewoon ECHT op hun max.

6. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke aan PES is gewoon dat je na een jaar spelen nog steeds dingen ontdekt. Je bent de hele tijd bezig met je spel verbeteren en dat is gewoon vet.
    En die graphhics zijn wel oke vind ik. Ik moet zeggen PES5 was geen schoonheid maar ik heb me er nooit aan gestoord. Ik bedoel als de gameplay zo zwaar rockt dan heb ik geen tijd om echt met de graphics bezig te zijn. Ik vind wat ik tot nu toe gezien echt al een hele vooruitgang. Ik denk dat PES7 echt de bom wordt qua graphics...

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, soms is het niej mogelijk er nog meer uit te halen dan er nu al in zit. En van die grapichs zullen we moeten afwachten

8. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind PES6 er al goed uitzien. Vooral de camerapositie. Check die replays van Playscope, af en toe dacht ik echt dat ik een samenvatting aan het kijken was van een wedstrijd in de Arena. Zag er dus echt goed uit. De kleuren waren net als op TV. Neutraal!

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is wel zo. Maar als ik bijvoorbeeld naar de NBA 2K7 demo kijk, zijn de spelersmodellen nog wel even wat gedetailleerder. En de stadions. En zijn er veel mooiere shadereffecten (daar is het wel goed gedaan, niet zoals Fifa waar elke speler nogsteeds coke lijkt te snuiven).

PES6 geeft mij toch wel het gevoel dat het er prima uitziet (en fantastisch speelt), maar om de echt grote massa te kunnen plezieren, die wat oppervlakkiger is, is het voor de serie belangrijk dat er meer met de beelden wordt gedaan imho. Wat flitsender, een beetje het GOW / Splinter Cell gevoel. Snap je?

Uiteindelijk is de basis veel belangrijker, maar je moet ook die neutrale voetbalfans, die nog geen keuze gemaakt hebben over de streep kunnen trekken. Degenen het niet belangrijk vinden om met een combinatie van 1-2tjes tot een doelpoging te komen, maar die het belangrijk vinden dat het er allemaal zo gelikt/flitsend mogelijk uitziet. En om eerlijk te zijn, ik zou het ook niet erg vinden dat het er nog beter uit komt te zien :9

10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zeker waar! Ik heb ook liever dat de spelers er gedetailleerder uit gaan zien v.w.b. zweetdruppels, shirts die nat worden en bewegen, noem maar op. Maar dat vind ik niet van het grootste belang. Het spel moet goed spelen.

De graphics zijn er m.i. 100% op vooruit gegaan (van wat ik in de 480p filmpjes zag). Dat met de animaties erbij... Helemaal top!

Ik hoop dat ze v.w.b. graphics voort blijven borduren op hun huidige concept en niet de kant opgaan als Fifa (met de nepcutscenes e.d.) en donkere kleuren. Gewoon de modellen uitbreiden, gameplay alleen maar verbeteren en uitbreiden met verrassingen, A.I. verbeteren en nieuwe spelmodi en licenties toevoegen!

Bijvoorbeeld aangeven dat spelers warm moeten gaan lopen en die vervolgens ook kunnen zien warmlopen. Dus niet wisselen wanneer je wil, maar echt goed optijs warm laten lopen. Dat zijn dingen die mij aanspreken.

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Probleem blijft dat het een voetbalwedstrijd op een groot groen veld betreft, er is niet veel van te maken ben ik bang.

Ik heb toch al een paar keer gehoord bij PES5 welke wedstrijd is er op tv terwijl ik zat te spelen.

12. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we niet vergeten dat bij een basketbal game 10 man op het veld staan en bij een voetbalgame 22... scheelt grafisch vaak ook nogal...

Ik heb altijd bij PES screenshots teleurstelling gehad... ook in voorgaande delen, toen mijn verwachting ook lager was... Je moet PES nou eenmaal in beweging zien... En kan daar nu echt bijna niet meer op wachten... Er komen mooie weken aan...

PES6
    NBA 2K7
    Gears of War
    Moet ik nog door gaan??

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ben ik het gedeeltelijk mee eens... Het publiek is nu bijv. 3d. Je ziet de mensen echt zitten en afzonderlijk bewegen (al is het natuurlijk wel een loop van mensen, je ziet veel dezelfde figuren). Ze staan als ze juichen, zwaaien met hun handen bij een overtreding en volgens mij gaan ze klappen e.d. Dat vind ik toch al uitgebreid....

Je kunt niet alles direct willen. Eerst wilde men 3D publiek en een hogere resolutie. Nu zijn de stadions aangepast, is er 3D publiek en is het mogelijk om in 720P te spelen, wil men weer zweetdruppels en allerlei andere zaken, zoals bewegende shirts.

Het veld kun je opzich niet zoveel mee doen, maar toch heeft Konami enkele velden hier en daar van wat plekken voorzien en dat is vet. Het veld is niet altijd perfect.

Met basketball zit je er gewoon dichterop, waardoor het idd vet is als je veel details ziet. Bij een voetbalspel is dat idd minder noodzakelijk.

Maar dat het kan is een feit. Zoveel extra resources kost dat echt niet. Er is nog veel meer uit de consoles te halen (360 en PSdrie), dus wie weet volgend jaar??? Het komt vanzelf wel!

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten! Ik kan iig niet wachten op PES6... eindelijk lekker voetballen op me 360!

15. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een aparte kamer erbij laten bouwen in mn huis voor de 360 trafo...
    ..mijn hemel wat een ding, soort dieselgenerator

16. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldinho mocht dan wel tijdens het afgelopen WK veel met zichzelf spelen in FIFA, de meeste profvoetballers spelen toch écht Pro Evolution Soccer. De serie staat al enkele jaren bekend om haar realistische benadering van het spelletje en het weet ieder jaar ook steeds meer échte namen en competities toe te voegen. Zo heeft de versie van dit jaar de nationale elftallen van Argentinie, Italie, Spanje, Zweden en ook Nederland. Andere toevoegingen bestaan uit beter uitgebalanceerde scheidsrechters, enkele nieuwe spelmodi en natuurlijk een verbeterde versie van de Master League. In deze geliefde Master League kunnen we gelukkig net als vorig jaar, aan de slag gaan met onze 'eigen' Eredivisie.

nu kunnen we gaan aftellen :D

17. basovich

basovich Guest

nieuwe spelmodi :D!!

18. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeer benieuwd en kan niet wachten totdat deze game uit is :D

Master League ga ik natuurlijk helemaal kapot spelen :)

iemand een idee tot hoeveer deze versie van ML gaat? Cyrax?

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128

Ja! Je vergeet CoD3!!!!
    Net GoW gepre-ordered en zown shirt meegekregen in een mooi boxje!
    Anyway, ik verheug me OOK op PES6, voetbalspellen zijn spellen die je altijd en een heel jaar lang lekker kan spelen (mits geen Road to worldcup oid:p)

20. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet realistischer zijn als hele snelle spelers zoals castelen en babel duidelijker sneller zijn dan hun tegenstander? Als ik PES 5 speel en bosschaart en babel lopen samen achter een steekpass aan lopen ze even hard, in het echt wint babel dat duel toch lachend. Of dat je bijvoorbeeld met castelen als buitenspeler een man voorbij kan op snelheid door bv de "haring" truc. Dat is weer is wat anders dan die neppe roulette en die spastische scharen die er nu in zitten...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina