[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna tijd voor Episode 2 gasten! :)

2. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Zou aflevering 2 niet al op internet moeten staan nu? Of zenden ze hem vandaag uit (vannacht)?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij's online. :cool:

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    idd, kben hem nu aant downloaden 8)

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nog anderhalve minuut :D

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoera voor Bush en de Red Sox.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    het zou 10x vetter zijn geweesst als hij zou lacvhen en dan zou zeggen: Amerika zou Bush nooit nog een x kiezen :p
    beetje nutteloze aflevering, we weten nu dat het niet Jin zijn baby is en we weten dat The others al een tijdje daar wonen. maar voor de rest gebeurt er niks echt interesants

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    o rly?

Hey enige dat je weet, is dat Sun in bed lag met Jae.
    Ze zei ; I can't do this.
    Oftewel, denk ik, geen sex.

Ik denk nog steeds dat Jin wel gewoon de vader is.
    Er zijn meer vreemde dingen op het eiland gebeurd.

Al met al een leuke aflevering. Sawyer heeft weer eens lef. :cool:

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Leuke aflevering maar ik mist de spanning die er wel was in S1 en begin van S2. Het is nu alleen een beetje vaag verhalen vertellen en je krijgt geen antwoorden op de vragen. Dit kan altijd nog komen maar het is niet spannend meer, wtf is die zwarte wolk gebleven die het hele kamp angst aanjaagde!?

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Omg... Het blijft vager worden... Heb nu echt geen idee meer wat er aan de hand is xD

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ya, dit was weer eens een leuke aflevering veel actie, humor en passie. =)

Sawyer die Kate zoent, en daardoor leert hoe sterk the others zijn en hoe ze in actie komen. Nice! =D

Hoop wel dat die ene die Sun neer schoot dood is! Heeft ze gelijk die gozer die Sawyer zit the zappen verdriet aangedaan! 8)

Maar over het hotel van Sun en Jins flashbacks. Was die gozer nou gesprongen of denken jullie ook dat was het Sun was die hem over het randje duwde? Ik denk iig het laatste omdat hij ook die parelketing vast had. En daarna het stukje kwam dat Sun die vrouw neer schoot waarvoor ze zei dat Sun niet in zulke dingen tot staat zou zijn.

Lees dit niet als je niet gespoiled wilt worden voor komende afleveringen!
    In de preview van volgende week hoor je weer de geluiden die het zwarte wolk maakte. En zal dus in volgende episode weer worden behandeld.

Btw Iemand de preview van volgende week gezien?

Bam bam bam. Desmond leeft nog! Black smoke maakt weer zijn intrede en ja als verwacht Ecko en Locke leven nog steeds. En yea we krijgen Hurley weer te zien! ^_^

Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik vond het vet dat ze nog steeds contact hebben met de buitenwereld, vandaar dat the others ook alle info over de lost gasten hebben (denk ik).

Ik vraag me nog steeds af waarom die franse chick zo bang was voor the others, of betekend dat er naast het groepje waar Jack/Kate/Sawyer gevangen gehouden worden nog een 3e partij is die wel zeer slecht zijn. :confused:

Al die vragen :9

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sun heeft het in mijn OGEN zeker niet gedaan. In mijn weten van kijken heeft ze die ketting niet aangenomen (ook met dat 'i can't do this) Ze wilde niet meer vreemd gaan met hem en heeft de ketting geweigerd en is weggegaan toen der pappa voor haar bed stond. Yin wist helemaal niet dat ze vreemdging (dat is duidelijk :) ) maar die gast heeft zelf gesprongen omdat hij idd zijn eer achterna sprong. Eer staat nog steeds heel hoog in het vaandel in Korea en Japan.

Goed ook van haar dat ze dat wijf neerschoot in de boot, dat leert The Others eens echt dat ze op moeten rotten :9.

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk??

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Damn, roept weer veel vragen op zoals altijd.

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Lost is weer terug! Ik vond de eerste twee afleveringen matig, maar nu is Lost weer op zijn oude niveau IMO.

MAar wat een vaag einde zeg, heeft iemand daar een theorie over?

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Desmond vertelde eerder tegen Hurley dat hij het een goede speech van Lock vond. Het eindigt met die zelfde speech. Misschien kan Desmond in de toekomst kijken, aangezien de makers van de show zeiden dat 1 van de 3 in de hatch een superkracht uit de serie Heroes krijgt.

Ik vond het wel een leuke aflevering maar ik ben meer benieuwd naar het verhaal bij de others. Er zijn weinig vragen beantwoord deze keer.

18. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Geen bijzondere aflevering, alleen ben ik wel benieuwd hoe Desmond dat wist van de speech! Verder zie ik liever beelden uit het 'kamp' van the Others!

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    matige aflevering vond ik, niks boeiends gebeurt

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waar heb je dat nou weer gehoord? Zou het overigens wel een beetje kansloos vinden als ze nu ineens superkrachten krijgen. Als ze het bij Desmond houden, en de kracht is dat hij in de toekomst kan kijken, dan vind ik het niet erg. Als je straks van die figuren krijgt die kunnen vliegen enzo, dan haak ik echt af. Begrijp me niet verkeerd, Heroes vind ik een dope serie, maar in Lost slaat dat echt op poep.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina