@ Basovich : Je vraagt of je kan vechten en waar dat dat dan plaats heeft, en je beweert de tutorial gespeeld te hebben ??? Beetje vreemd dat je dan niet zelf het antwoord kunt geven, aangezien je via de tutorial ook de combat krijgt uitgelegd en waar dat vechten dan gebeurt. En meteen maar weer roepen : " Wat een waardeloze game " .
@ Willem : Als je met de oude PSO een hoop lol hebt gehad, dan weet ik zeker dat je deze game ook super gaat vinden. Ik heb PSO ook echt ontzettend veel gespeeld en was gelijk weer hooked bij deze game. De sfeer en de wapens, hoe de characters uitzien, hoe de omgevingen uitzien, de vele " rare " items die je weer kunt vinden, alles ademt PSO. Maar mijn eerste indruk is ook dat er erg veel nieuwe dingen inzitten. Een hoop dingen zijn ook erg verbeterd. Gewoon Beta even testen en weet wel bijna zeker dat je dan aangenaam verrast bent.
Wel lachen, alle mensen die niet bekend zijn met PSU vinden het maar een klote game. Reden : omdat ze niet weten wat ze moeten doen, dus dan is het maar een klote game. Ikzelf heb PSO helemaal blauw gespeeld en mijn eerste indruk van PSU is erg goed. De game is een stuk uitgebreider als PSO maar heeft wel dezelfde " feel " als PSO en dat is positief bedoeld. Graphics zijn dan wel niet echt next-gen , maar de gameplay ( ja mensen je kan vechten , kwestie van je even in de game verdiepen voordat er gelijk klote game wordt geroepen ) is zeker goed. Je hebt meer aanvallen, je kunt een grotere party maken en de game op zich komt een heel stuk groter over als PSO. Communiceren met andere via de controller is natuurlijk erg traag, maar met een keyboard werkt het gewoon erg goed. Ik heb iig geen problemen om een gesprek aan te knopen met anderen. Dus voor alle negatieve mensen, speel eerst eens een game fatsoenlijk voordat je allemaal loze dingen begint te roepen. Dit is geen actiegame waarbij je na een half uurtje al wat van een game hebt gezien, hier moet je eerst eens wat uurtjes mee spelen voordat je een mening kunt vormen. Als je geen CC nodig hebt voor deze game, dan ga ik hier weer heel veel plezier uithalen.
Laatst bewerkt: 14 okt 2006