Ik denk dat Gabri niet teruggehaald wordt. Hij speelt best goed maar hij moet dan ondanks het roulatie systeem concureren met erg sterke spelers, imo betere spelers dan hij is en ooit is geweest. Sneijder, tsja, gemengde gevoelens daarover. Ergens zou ik het wel dope vinden, maar ik weet niet of hij echt nodig is.
mijns inziens te vroeg als Huntelaar nu al weggaat naar Man. Sneijder zou ik me kunnen voorstellen. Hoop dat Gabri nog wel jaartje blijft. Maar Huntelaar..is er pas net en moet eigenlijk nog laten zien wat ie allemaal wel niet kan.
wat een gelul man.. dit komt van voetbalprimeur. Die 15-20 mln is gewoon verzonnen . Hij heeft een contract tot 2010+scoort veel + international = 30 mln\o/
wie heeft/zit er studio sport te kijken? daarnet was er een interview met seedorf en ze hadden het even over het nederlands elftal, en seedorf zei dat hij nog steeds oproep baar is. dat is nog niet zo vreemd, maar wat ik wel vreemd vond is dat hij er niet op in wou gaan. en zei dat er over een paar weken meer zou bekend worden en toen vroeg de interviewer "aan je glimlach te zien is het positief" toen zei seedrof " ja dat is het" dus ben benieuwd zou seedorf contact hebben met van basten? lijkt mij een goede ontwikkeling.
Ik heb het gezien, en het leek er verdacht veel op. Hij zij dat pas over een paar weken het goede moment zou zijn om erop in te gaan, dus ik denk dat er wel iets aan de hand is. Ik word er trouwens wel ziek van dat ze bij elk interview met een Nederlandse voetballer het weer over het Nederlands elftal gaan hebben. Het komt me nou echt helemaal de strot uit. Ook iedere keer als Real Madrid ook maar genoemd wordt krijgen we er weer de uitgebreide samenvatting van de Van Nistelrooy - Van Basten affaire erbij. Nu weet ik het onderhand wel.
Gabri is onzin, hij gaf zelf steeds aan bij Ajax te willen slagen en dat Barcelona een gesloten boek is. Voor Sneijder is nog geen belangstelling geweest en Huntelaar zal ook nog wel blijven, die weet zelf dat ie nog niet klaar is voor een overstap.
Gabri heeft niks te willen als zoiets in z'n contract staat bij Barça volgens mij, voor Sneijder is sowieso wel interesse (AC Milan, Barcelona..) en Huntelaar weet ik niet..
Ajax meldt dat medisch onderzoek zondag heeft uitgewezen dat Ryan Babel een lichte verrekking van de binnenband van de rechterknie heeft opgelopen. Of de voorhoedespeler op tijd is hersteld om volgende week zondag de Klassieker tegen Feyenoord mee te kunnen spelen, is nu nog een vraagteken Beter is die weer fit volgende week
Hij is transfervrij overgekomen dus Barcelona heeft weinig te willen. Dit is dan weer andere koek: Maar lijkt mij net zo goed bullshit.
qua bedrag gaat t iig de goede kant op beter dan die 10 miljoen van milaan haha daarvoor mogen ze z'n schoenen hebben
Het ging over dit bericht; FC Barcelona schijnt de optie te hebben om Gabri terug te halen naar Spanje. De middenvelder vertrok afgelopen zomer transfervrij naar Ajax, en maakt daar tot dusverre een goede indruk. Een clausule in zijn contract zou echter kunnen zorgen dat hij al spoedig terugkeert naar zijn oude jeugdliefde, zo meldt Marca. In die clausule zou staan dat hij voor anderhalf miljoen euro teruggekocht zou kunnen worden door de Cataloniërs. Dus..
Ja, dat wist ik wel. Maar óf dat is dat gelogen, óf liegt Gabri over dat hij bij Ajax wil spelen voor dit contract en daarna naar Engeland wil.
Damn! Wat een teringblunder van Stekelenburg gisteren. Maar goed uiteindelijk toch een mooi voetbalweekend. Want wij staan nog steeds bovenaan!!
Ja, inderdaad een grote blunder van Stekelenburg. Goed dat hij het erkende, hier leert ie alleen maar van. En dat moet ie nog jammergenoeg, leren. De volgende keer trapt ie de bal hopelijk, zoals ie zelf al zei, de tribunes in. Ook toen Suarez alleen op hem afkwam, kon ie de bal niet geweldig wegwerken, maar toch blijft ie op die positie staan i.p.v. terug de goal in en de verdedigers het laten oplossen. Als Maduro niet op de lijn had gestaan, was het een doelpunt voor Groningen geweest.