[Film] 300

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xerofox, 15 okt 2006.

1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63

Een film gebaseerd op de comic van Frank Miller (Sin City),
    300 gaat over de veldslag (the battle of Thermopylae) tussen Koning Leonidas en zijn 300 man tellende leger tegen het Persische leger van Xerxes.
    Veel meer valt er niet te vertellen over deze film.

Verwacht een historisch correcte film gecombineerd met special effects uit films zoals the matrix. Deze film of iig de teaser staat bol van de visuele effecten en zou best wel eens de klapper van 2007 kunnen worden.

Kijk zelf maar:

Quicktime teaser

Officiele site
    Wat denken jullie?

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me echt zo'n vette film, niet omdat ik de comic heb gelezen maar om het feit dat spartan hoplites me favoriete units waren in rome total war:)
    Alleen denk ik niet dat die historisch correct is, in de trailer zie je stuk of 4/5x gewoon monsters, zoals die weerwolf en die gast op het 4e plaatje hier.

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Historisch correct? Dat is niet het eerste waar ik aan denk bij het zien van die teaser. Ziet er wel uit als een leuke filmpje though.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Damn dit ziet er echt alvast heerlijk uit! Hier heb ik tot nu toe niet meer voor nodig dan dit: _O_

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Deze griek kan niet wachten tot ie in de bios in, t verhaal van leonidas is mn favoriet en ik neem aan t daar over gaat als het iets met sparta te maken heeft.

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Met een vleugje fantasie :9
    Qua verhaal zal het wel kloppen, het is niet zo dat opeens de andere partij wint.

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    SUPER MOOI!!!

Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben wel benieuwd, maar ik hou mijn verwachtingen laag. Bij dit soort heroïsche oudheidsfilms liggen clichés en slappe heldenverhalen op de loer. Ik vond Troy helemaal niks bijv.

Iemand op dit forum (ik kom niet op zijn naam, hij poste veel in de Halo topics), had een hele mooie quote over deze veldslag in zijn sig. Het was ongeveer zoiets: "Sommigen zeggen dat de Perzen zo veel boogschutters hebben, dat ze met hun pijlen de zon verduisteren. Nou, dan vechten we maar in de schaduw verder!"

edit:
    De trailer ziet er iig heel goed uit! Fantastisch. :) Oh wacht, die quote komt ook in de trailer voor zie ik nu. :+

9. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De quote komt ook direct uit de film, mijn verwachtingen waren ook laag aangezien de laatste jaren veel van zulke film uitgepoept werden maar deze trailer is anders....heel anders. Ik las ergens dat de director zijn visie gegebasseerd is op games, hij wil realisme mengen met het onrealistische wat een aparte mengeling is.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Troy was inderdaad een schijtfilm als je het 'echte' verhaal rond Troje en de Grieken kent. Hoe Achilles stierf en hoe de goden meevochten enzo. Maar voor mensen die een spannende film vol actie willen zien was het een geweldige film. Ik hoorde dus bij die eerste groep, en denk dat dit precies zo bij 300 gaat zijn. Maar 't waren toch meer dan 300 Grieken? 8)

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Een leger van 300 spartans tegen een leger van een 700 perzische soldaten.
    Info

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    zie dit : 8)

Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er schitterend uit.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oke, alleen 't zijn nog altijd 7000 Perzen hoor. ;)

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm neej 200.000 tot 1.7 miljoen:)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    whahhaa, dus niemand weet het :p
    maar deze halve griek heeft ook zkeer zin in deze film! Sparta vind ik echt tof en dan ook nog gebaseerd op een graphic novel van frank miller!

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Half jaar terug keek ik heel erg uit naar deze film, toen er een paar foto's van waren en concept art, maar vond de teaser tegen vallen, dunno, maar het had nog wel wat extremer gemogen (Op grafisch gebied nog wat extremere kleuren etc).

Maar ga em zeker zien in de bios, maar sin City 2 staat bovenaan though:cool:

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kom net uit de bios en zag een iets meer uitgebreide versie van de teaser/trailer die hier al was gepost. En DAMN wat heb ik veel zin in deze film. Visueel ziet het er het te cool uit en als ze dat verhaal een beetje leuk weten te brengen ben ik helemaal verkocht. Dat wordt een bezoekje aan de bios (minstens 1 keer) en daarna ASAP de DVD binnenhalen. Can't wait.

Damn..
    *hyped film :+*

19. Dioxic

Dioxic Guest

Duurt nog veel te lang voor die uit is, ga intussen cornflakes eten of zo

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zo lang duurt het niet meer hoor, kheb er wel zin in!

Deel Deze Pagina