Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Pff heb geen reacties gelezen, maar koop nou maar gewoon bij H&M. Dan zit je echt wel goed, al combineer je het gewoon goed. En natuurlijk ik koop af en toe ook wel merkkleding, vaak broeken want die gaan stuk langer mee (Levi's)
     
  2. Baaltje

    Baaltje Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag Versace en Hugo Boss
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    H&M is wel leuk soms, maar heel vaak ook niet. Zeker die broeken die ze daar hebben, die zijn heel raar. :+ (qua maten enzo)

    Sommige dingen zijn vrij tijdloos hoor. :) Shirts en blousen bijvoorbeeld..
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    uhm klopt niet helemaal wat jij zegt meneertje. Ik heb 2 vesten van gsus die ik al 1.5 jaar heb en nog steeds aan heb. Zo is het ook met shirtjes. _0/
     
  5. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat die 'modekutten' of hoe ik het ook moet noemen er allemaal hetzelfde uitzien met hun veel te strakke 3kwartsspijkerbroeken, lelijke laarzen, gigantische zonnenbrillen, bodywarmers met bondkragen, 4 lagen make-up en ongeïnspireerde kapsels. Het is helemaal hilarisch (en goor) als één van dat soort meisjes zo'n shirtje aanheeft waarbij je haar navel kan zien, terwijl ze daar toch net iets te dik voor is.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omg! Hier heb ik ook een verschrikkelijke schurfthekel aan=(
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan ook nog één met van die colakleurige glazen, en aan de zijkant wat lichtere beige tinten. =(
     
  8. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Da vind ik echt wel mooi, zolang er een mooi gezichtje achter zit...:thumbs:
    Maar als er dan zown varkenskop van achter komt valt het toch altijd wel tegen...
     
  9. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind bij vrouwen die een broek in de laarzen doen echt te fout.
     
  10. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Das echt super mooi _O_
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Tsja als ze die helmen (want dat zijn het) nou eens aflaten hoef je daar niet achteraf pas over te oordelen :cool:

    Ik ook.
     
  12. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden vrouwen, bij het woord "gamer'' altijd denken aan een nerd met een brilletje die kwijlend achter zijn spelcomputer zit... Maar het is dus wederzijds...
    (Btw: ik ben onpartijdig)
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eindelijk iemand waar ik het mee eens ben *) Ik vind zon grote zonnebril opzich best mooi als het maar beetje donkergetinte glazen heeft.

    @Ollie, bedoel je dat gamers bij vrouwen altijd denken aan een opgemaakte barbypop ?
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mij intresseert het weinig wat voor merkje er in mijn kleding hangt. Geef vrij weinig geld uit aan kleding. Kleding moet passen en schoenen moeten goed lopen, dat zijn eigenlijk de enige eisen die ik heb. Alleen t-shirts intresseren mij meer maar dan gaat het meer om het plaatje erop dan het merkje in de hals.
    Het is zelfs zo dat ik nog wel eens bij mijn ouders langs kom dat mijn moeder dan zegt van "hey ik heb een broek voor je, van de markt, 5 euro.. Perfect mam, dank je" :)
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat me echt geen ene mallemoer uit maakt zijn men boksers en men sokken die koopt me moeder dan ook altijd en dan maakt het mij niks uit hoe ze deruit zien ofso als ze maar niet zo wijd en lang zijn:) Ik zeg wel altijd dat ik witte beetje hoge sportsokken wil die zitten echt heerlijk (H)
     
  16. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    @ThaBomb... dat bedoel ik ja!
    = Maar wat ik wel belachelijk vind, is die onderbroeken zo hoog optrekken:confused: en dat moet persé van Bjorn Borg zijn.. Maar het is nog verschrikkelijker als een vrouw haar string net boven der broek steekt, zodra ze dan bukt zie je daar zijn reetveter van boven komen...
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Witte sokken kunnen dus echt niet=( (iig volgens de meeste vrouwen;) )
     
  18. Ollie

    Ollie Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Wit vink ook niks........ Ik krijg het ook gelijk te horen van mijn Barbiepopje :9 :)
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hehe, witte sokken zuigen. zeker omdat ze snel vies worden. en Broeken in je laars doen is iig HELEMAAL NIKS NEE!
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Gewoon je broek laag hangen hoor, je hoeft niks hoog op te trekken... Doe het zelf ook, maar als je de broeken die ik draag normaal draagt staat het nogal achterlijk. :+ Draag gewoon Hema boxers eronder.

    Ik hou trouwens wel van t-shirts van artiesten enzo erop. Zoek er steeds naar, ze zitten vaak ook nog eens lekker.
     

Deel Deze Pagina