Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh jawel hoor. Heel makkelijk. :cool:
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is niet nep:)
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt dat de gebruikte basismaterialen / arbeidstijd om een broek van 250 euro te maken echt hoger zijn dan dan 50 euro? Ik weet dat er ook nog winst gemaakt moet worden maar ik weet wel heel zeker dat de winst ratio het verschil maakt en in veel veel mindere mate de kwaliteit.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Draag ook witte sportsokken in de winter, en in de zomer halve sokjes. Ziet er dan wel beter uit, maar nu ziet niemand witte sportsokken, zijn toch wat warmer. :)
     
  5. saintshizzle

    saintshizzle Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    het is het belangrijkste dat het lekker zit :p
     
  6. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hierzo de witte sokken zo'n beetje afgeschaft. Ik voel me net zo'n pseudo-ontwikkelde RTL5 man als ik dat draag... en ik vind het gewoon niet mooi. Het liefste draag ik van die ietwat kinderachtige South Park, Simpsons en Looney Tunes sokken. \o/ Die zijn dan meestal zwart.

    Ik draag meestal ook geen witte boxershorts, aangezien m'n boxershorts nogal eens boven m'n broek vandaan willen komen, en dat valt dan ook weer zo op.
     
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    IK krijg nu het idee alsof je bedoelt dat ik niks van mode snap. Maar kan het verkeerd interpreteren. Wat ik alleen bedoel, het idee bij de vrouwenmode om de broek bij de laarzen in te doen, dat vind ik helemaal niks. Oke het is inderdaad mode van 2 jaar terug, maar wat ik widle zeggen, dat idee vond ik gewoon niks.
    Verder vind ik het juist heel tof als meiden/vrouwen mee gaan met de mode, maar toch uniek kunnen/willen blijven.

    Ik zelf zal eerlijk zijn, ik heb alleen maar merk kleding. andere interesseert me eigenlijk gewoon niet. Ik ben 17 en loop er nu echt al flink wat jaren mee rond en vind het wel best zo. Merken als chasin en gsus moet ik niks van hebben. Dat zijn merken waar iedereen in loopt met allemaal zelfde shirt. G-star heb ik alleen broeken van. Maar dan alleen speciale, wat duurdere, zitten gewoon ideaal. Ik draag ze vaak beetje baggy. Zul je zeggen, G-Star daar loop juist iedereen mee rond toch, ja klopt maar meer heeft iedereen er t-shirts longsleeve en vesten van, broeken wat minder. Verder diesel is gewoon fijn, en zie je lang niet zoveel als g-star. Ik heb veel polo's van ralph en lacoste want vind fijn omdat te dragen. en vaak wat aparte shirt.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je ziet veel meer mensen met een G-star broek, dan een broek van Chasin!

    Zelf heb ik ook een chasin broek, en vind deze net zo lekker zitten als mijn g-star broek. Verder eigenlijk veel jack & jones!
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Jack&jones heb ik ook 2 broeken van zitten erg lekker, 1tje is er nu doorgeschoven naar de werkkleding afdeling omdat ik te weinig werkbroeken had :+
    het enige merk waar ik echt niks mee heb is Diesel, gewoon omdat ik de shirts niet echt boeiend vind en de broeken niet lekker bij mij zit.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Chasin' kleren koop ik niet meer, de Tshirts daarvan zijn binnen 3 maanden versleten. Verder heb ik vooral Jack & Jones en Forecast:)
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt gekocht op marktplaats... hoe kun je dan in hemels naam zeggen dat ie niet nep is?? Heb je m al gezien, en al had je m gezien. Voor goedkope prijzen ga jij echt geen echte Armani van marktplaats scoren.
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    ja
     
  13. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    pass die link es dan
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    is weg, heb hem al gekocht.

    trouwens niemand heeft gezegd dat hij goedkoop was o.e.d

    ik zei 50 euro goedkoper dan in de winkel, niet 50 euro..
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zelf zou ik ook echt geen shit van Markplaats halen. Dan wweet je bijna zeker dat het nep is.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar armani is ook behoorlijk duur :eek: dat soort merken vind ik wel erg duur maar replay of diesel zijn geweldig :D en soms ook wel kleding bij coole cat of H&M omdat je niet alleen maar merkkleding kan dragen he :)
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb een keer via via een Armani broek gehad.. Zit echt super en draag hem al meer dan een jaar :).

    En nog over die boxers, ik draag nu een aantal Calvin Clein (of hoe je het schrijft) boxers bij de Phoenix vandaag, ook voor zo'n spot prijsje.. Zitten ook erg lekker.
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft echt niet persé nep te zijn. Marktplaat is niet per definitie nep. Het kan ook zijn dat ze bij een faillisementsverkoop zijn opgekocht worden verkocht, goedkoop ingekocht via mannetjes of gejat zijn.
     
  19. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zijn van de vrachtwagen "gevallen"
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik loop meestal gewoon een winkel in ( Meestal de Britain ofzo ) en dan kijk ik wat ik er leuk uit vind zien.. naar de merken kijk ik niet, alleen of de kwaliteit goed is. Ik koop dus niet echt goedkope kleren, want heb geen zin om elke maand mijn gehele klerenkast te gaan vernieuwen.
     

Deel Deze Pagina