Yep, ik vind het ook jammer. De slowdown heb ik nooit als lastig ervaring eigenlijk (heeft in alle delen op de PS2 gezeten m.u.v. PES5). De gameplay schijnt verder gewoon helemaal top te zijn, dat is goed nieuws. Nu moet ik zeggen dat ik het wel een beetje een schande vindt mocht het waar zijn van die slowdown. Dit is notabene een 360, de sterkste console op aarde (op dit moment, voordat de PS3 fanboys gaan huilen), maar nogmaals, ik heb die slowdown in de demo niet opgemerkt. Miscchien hebben ze dat er later dan ingestopt
Al het overige is jammer, maar voor mij persoonlijk niet een heel groot probleem. Ik kan me wel voorstellen dat velen ernstig teleurgesteld zijn in de opties van PES6 op de 360. Die zijn karig, heel karig.
@Mars
Zelfs Fifa 2007 heeft slowdown op de 360 (tenminste in de demo dan). Vooral na het schieten op goal wanneer de lijn wordt gepasseerd stottert het beeld heel even. Ook in PES is het niet hinderlijk voor de gameplay maar het moet gewoon niet zo zijn, zeker niet op de 360. Op de PS2 heb ik bijna geen slowdown. Ik vind wel dat beide next-gen titels (Fifa & PES) erg dunnetjes overkomen. Maar Konami heeft tenminste de gameplay intact gelaten bij de 360 versie met betere A.I. en EA heeft gewoon de truukjes uit het spel gehaald.
Laatst bewerkt: 18 okt 2006