1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    bij uittrappen had fifa 05 er ook last van,

    jammer dat beide games fifa en pes last hebben van dingen en of inderdaad light versie zijn
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Slowdowns is niet zo super erg maar erg hinderlijk hopelijk met een patch verholpen?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Yep, ik vind het ook jammer. De slowdown heb ik nooit als lastig ervaring eigenlijk (heeft in alle delen op de PS2 gezeten m.u.v. PES5). De gameplay schijnt verder gewoon helemaal top te zijn, dat is goed nieuws. Nu moet ik zeggen dat ik het wel een beetje een schande vindt mocht het waar zijn van die slowdown. Dit is notabene een 360, de sterkste console op aarde (op dit moment, voordat de PS3 fanboys gaan huilen), maar nogmaals, ik heb die slowdown in de demo niet opgemerkt. Miscchien hebben ze dat er later dan ingestopt :D

    Al het overige is jammer, maar voor mij persoonlijk niet een heel groot probleem. Ik kan me wel voorstellen dat velen ernstig teleurgesteld zijn in de opties van PES6 op de 360. Die zijn karig, heel karig.

    @Mars

    Zelfs Fifa 2007 heeft slowdown op de 360 (tenminste in de demo dan). Vooral na het schieten op goal wanneer de lijn wordt gepasseerd stottert het beeld heel even. Ook in PES is het niet hinderlijk voor de gameplay maar het moet gewoon niet zo zijn, zeker niet op de 360. Op de PS2 heb ik bijna geen slowdown. Ik vind wel dat beide next-gen titels (Fifa & PES) erg dunnetjes overkomen. Maar Konami heeft tenminste de gameplay intact gelaten bij de 360 versie met betere A.I. en EA heeft gewoon de truukjes uit het spel gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is dan wel een goed teken dat jij er niets van gemerkt heb maar is toch raar dat ze hem eventueel in de volledige game erin heb gegooid die slowndown.. waarom zou je dat doen? om ons te pesten.. vage sjit
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Nee joh, die slowdown hebben ze er niet daarna ingegooit. Het was mij gewoon niet opgevallen in the heat of the moment. Misschien als ik rustig thuis zit te spelen dat ik het direct zie maar zo op het eerste gezicht heb ik het niet gezien.
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien hoop nog altijd van niet :9
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het kan ook aan de DVD hebben gelegen, weet jij veel. Ik heb als ik PES5 start (in de stadion sequence zeg maar) ook even last van slowdown. Daarna is het voorbij.

    Kan dus zijn dat er een hoop geladen werd, misschien downloadde hij een hoop content terwijl hij gamede... je weet het niet.

    We zien het wel, ik maak me er niet zo druk om.
     
  8. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    och als het zo is dan zal ik er waarschijnlijk niks van merken...want dan ben ik namelijk zo gefocused om te combineren en te scoren.

    Ben wel benieuwd of er een PES 6 faceplate komt....wil ik echt wel hebben...maar zal wel niet komen denk ik :'-(
     
  9. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 hielp het, wanneer je het commentaar uitzette (niet alleen het volume) dan hoeft de disc niet steeds de audio-track te lezen en daardoor was de slowdown minimaal...

    hopelijk werkt dat ook op de 360...
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Trouwens, waarschijnlijk een hoop kopzorgen om niets!!

    Deze review is dus gebasseerd op de versie die speelbaar was op de X06 en dus zeker nog niet 100% final, maar "near final"... !! Ze hebben dus nog bijna een maand de tijd gehad om dingen te fixen, verbeteren etc. Er is dus nog hoop!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    da tis wel goed nieuws maar ik zie het aan de ene kant ook niet zitten om commentaar uit te zetten ;) om slowdown op te lossen eventueel

    al is het commentaar ruk
     
  12. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Register player zit er gewoon in hoor. Stel je eens voor dat iedereen die demo wil spelen en een transfer doet. Aan het eind van de dag is het hele spel verkloot. Dat spel dat daar was is gewoon een demo waarop je delen niet kan.
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    lol al die minpuntjes, maar Rewiredmind geeft het alsnog een 9 _O_
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nog de X06 versie ook, dus totaal niet representatief. Hij heeft het spel daar echt niet voor de volle 100% uit kunnen pluizen!
     
  15. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al prijzen bekend over wat Pes 6 moet gaan kosten?
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer zo'n vraag die elke dag wel langskomt... adviesprijs zal wel 65 euro zijn niet?
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    € 600,- man!

    Wat is de adviesprijs van een 360 game? Jeeezz.... sommigen doen echt niet de moeite om zelf eerst even logisch na te denken....

    De adviesprijs ligt tussen de € 59,95 en € 64,95. Op sommige webshops is PES6 voor minder te verkrijgen. € 46,95 bijvoorbeeld bij Zuiderpark-Computers.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Als het in een boekje staat dat je die replays kan saven dan kan dat in de finalversie echt wel hoor. De makers van PES weten ook wel dat er regelmatig op internet goal of the month competitions worden gehouden dus die snappen echt wel dat de community graag hun replays opslaat.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, ben ook opgelucht nu ik weet dat het een review van X06 versie was.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Komt gerust wel goed met pes6, wacht maar af tot volgende week donderdag of misschien wel eerder...

    Al die minpuntjes vind ik niet zo belangrijk, ik zal toch voornamelijk de masterleauge spelen, heerlijk :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina