niet met je eens, ik ben nog geen 1 keer in een benarde situatie geplaatst waar ik perse moest schieten (er is altijd een uit weg). net HQ 2 missie uitgespeeld! mijn god, als je het goed doet, eindigt je missie eerder, ik zeg niet hoe en wanneer.
EDIT: Ik kom er net achter dat ik die missie emt 100% heb gehaald! WOEHOE!
Ik moest net bij Emile inbreken voor het red mercury device plans te scannen, maar ik kon de kluis nergens vinden, dus ik rond zoeken en rond zoeken, kheb zelfs onder zijn bed gekekn maar het was nergens te bekennen, ineens hoorde ik stemmen, dus ik kruip onder het bureuatje bij Emile. Komt de boss himself (Emile dus) en nog een andere gast naar binnen gelopen, vraagt die vent of hij deplannen nog een x mag zien. Dus ik blij, zo kwam ik erachter waar ze lagen. Loopt Emile doodleuk op zijn bureau af (waar ik onder lig te schuillen)! Ineens stopt hij bij de zijkant van het bureau en begint daar ineens te pielen (blijkt daar de kluis zit)! na 2 minuutjes wachten verlaat de ene gast het kantoor en gaat Emile lekker chillen op zijn bankje. ikke met haast er onder vandaag gekropen en snel de kluis gekraakt en vie het raam naar buiten geslopen. Er was maar 1 manier terug, bij een kamer via het raam naar binnen sluipen en dan maar een gang trotseren waar 2 guards rondlopen. Dus ik klim de kamer binnen, ineens was Sam onbestuurbaar, trekt hij de deur open (STAANDS!) en wie bllijkt daar te staan? Kinshasa en zo merkte ik voor het eerst dat ze iets hadden.