1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

gister door GCshop verstuurd, hoop dat ze hem vroeg hebben opgestuurd zodat ik hem vandaag krijg:).

2. mars15

mars15 Guest

zeker echt geweldig \o/

3. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0

in ieder geval de (eerste paar) single player missie's
    heb er nou geloof ik 5 uitgespeeld en 5 secret achievements gekregen...

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Maar komt hij nou zeker morgen uit?

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vandaag gehad van GCshop :D

6. mars15

mars15 Guest

tof, je zult er veel plezier aan hebben

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    niet met je eens, ik ben nog geen 1 keer in een benarde situatie geplaatst waar ik perse moest schieten (er is altijd een uit weg). net HQ 2 missie uitgespeeld! mijn god, als je het goed doet, eindigt je missie eerder, ik zeg niet hoe en wanneer.
    EDIT: Ik kom er net achter dat ik die missie emt 100% heb gehaald! WOEHOE!
    Ik moest net bij Emile inbreken voor het red mercury device plans te scannen, maar ik kon de kluis nergens vinden, dus ik rond zoeken en rond zoeken, kheb zelfs onder zijn bed gekekn maar het was nergens te bekennen, ineens hoorde ik stemmen, dus ik kruip onder het bureuatje bij Emile. Komt de boss himself (Emile dus) en nog een andere gast naar binnen gelopen, vraagt die vent of hij deplannen nog een x mag zien. Dus ik blij, zo kwam ik erachter waar ze lagen. Loopt Emile doodleuk op zijn bureau af (waar ik onder lig te schuillen)! Ineens stopt hij bij de zijkant van het bureau en begint daar ineens te pielen (blijkt daar de kluis zit)! na 2 minuutjes wachten verlaat de ene gast het kantoor en gaat Emile lekker chillen op zijn bankje. ikke met haast er onder vandaag gekropen en snel de kluis gekraakt en vie het raam naar buiten geslopen. Er was maar 1 manier terug, bij een kamer via het raam naar binnen sluipen en dan maar een gang trotseren waar 2 guards rondlopen. Dus ik klim de kamer binnen, ineens was Sam onbestuurbaar, trekt hij de deur open (STAANDS!) en wie bllijkt daar te staan? Kinshasa en zo merkte ik voor het eerst dat ze iets hadden.

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  8. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 dagen op Xbox.nl gelezen dazt deze game 1080i ondersteunt is dat zo:D?

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    staat idd ook op het doosje. maar ik sna p het niet echt :confused:
    ze zeiden dat ridge racer (de nieuwe) de eerste zou zijn.

10. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien wat heb je liever met vette graphics Splinter Cell Double Agent of Ridge Racer?!

11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    @apoc
    bedoel je met Kinshasa niet Enrica? want ik heb datzelfde gezien en volgens mij krijgen Sam en Enrica iets met elkaar, dit was al heel lang bekend.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, mijn fout 8)
    ff een vraagje, wie wil er een squad vormen?? O-)

13. king-steven

Leuk Bevonden:
    0

daar ben ik nu ook: voor die 100% moet je dan ook vijf mensen afluisteren enzo, want ik weet niet goed hoe ik aan die informatie kan komen... heb 1 iemand afgeluisterd en uit de ziekenboeg de informatie gestolen. maar die andere informatie kan ik niet vinden, heb je die wel nodig voor 100%?

Die bommen maken trouwens viel wel ff tegen, maar toen ik het door had (langzaam aan) was het goed te doen.

@apoc123, moet je misscihen in de multiplayer threat vragen...
    Maar ik wil ook wel een squad vormen

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die bommen maken vielen idd zwaar tegen! kheb het drie keer of zo geprobeerd! maar daarna snapte ik het wel

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heeft iemand hem al in winkels gehaald? Zoja welke? *wordt helemaal gek van het lezen van alle reacties en wil spelen ^^*

16. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    replay heeft, en verkoopt ze al

17. basovich

basovich Guest

heb hem nu:), stoere game!

alleen wel hele lange laadtijden:mad:!

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.466
    Ik heb m bij futurezone gehaald.
    Die kapitein op het schip was ook cool, ik had m een gasaanval gedaan met een sticky cam laat ie die fakkel alsnog vallen

19. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de multiplayer problemen verholpen? (blijven hangen bij joining game)

20. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouw zegt ook niet voor niks dat je hem vanachter moet pakken:+ :9 "you must get behind him"

@animal nl: nog niet helemaal, maar volgens mij werkt het wel beter. Maar pin me er niet op vast. Ik heb nog wel 2x gehad dat er stond host has closed the game session, terwijl ik zeker wist dat de host dat niet deed.

hoorde trouwens 2 bots in de single player wel iets zeggen wat mij opviel, was in die missie in tokyo, meteen in het begin, als je naar de kabel loopt om langs te glijden:

terrorist: "wich way is mekka" :x :x
    de link is meteen gelegd: terrorist-moslim =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina