De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

mark8925 Guest

zo ik heb ook mn kaartje voor 010 - Ajax binnen \o/ kan niet wachten op die afstraffing_O_

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk anders niet dat het zo heel gemakkelijk wordt. Vorig seizoen lukte het in de play-offs wel heel goed, maar in de competitie niet. We verloren toen 2x. Al waren Kuyt en Kalou toen wel nog in De Kuip.

3. mark8925

mark8925 Guest

man man man.. vorig jaar competitie kun je toch gewoon niet vergelijken met dit jaar:lol: 010 heeft nog geen seconde goed voetbal gespeeld:'-(

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jammer voor Mars:emo:

Hup Galatasaray\o/ Even kijken of we hetzelfde krijgen als vorig jaar met Fenerbahçe:)

5. mark8925

mark8925 Guest

fok marcel :lol: die is na de 0-2 al weg.. gaatie buiten hooligannetje spelen:'-(

6. mars15

mars15 Guest

hehe

7. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder dollen, ik denk dat we gewoon echt simpel feyenoord weg gaan tikken met 3-0/4-0. Dit Ajax mag zelfs geen problemen hebben met het Feyenoord van dit moment. Ze staan niet voor Jan Lul op de 7e plek. Ervanuitgaand dat Utreg gewoon doet wat ze moeten doen, winnen van ADO en Heracles wint van Willem II dan komen ze zelfs op de 9e plek :lol: (het lijkt me namelijk wel dat Grunn van Heerenv. wint en Twente ook van Excelsior, mochten deze 2 wedstrijden een verrassende uitslag hebben komt Feyenoord zelfs op de 11e plek... hahahahahh......)

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En PSV het alsnog mooi afmaakt en doorging...*)

9. mars15

mars15 Guest

waar stond ajax vorig jaar }:]

10. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we weer..... De welbekende oude koeien uit de sloot halen :emo: En dan nog, dit weekend kan (zie mijn voorgaande reactie) heel erg kut uit gaan pakken voor jullie. Als dat zo is, ik kan me niet herinneren dat wij vorig jaar 11e hebben gestaan hoor. (Zowiezo gaan jullie nu in t rechter rijtje terechtkomen :lol: )

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Herinner ik me niet. Ik denk alleen aan de eerste ronde van de play-offs en 7 mei.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Verdomme. :mad: Ik dacht hier gelezen te hebben dat DE wedstrijd op Ned 2 uitgezonden zou worden, blijkt het om dat Belgische kanaal te gaan. Zit ik weer met kromme tenen naar PSV te kijken niet wetend wat zich afspeelt in die wedstrijd. Is ie ook niet te streamen via een progje? Moet toch haast wel?

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wordt uitgezonden op Nederland 3 hoor.

Weet niet of ik ga kijken. Ik kijk niet graag naar de lampies. Tenzij ze worden weggespeelt:D

14. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2006
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mars gaf laatst een site waar je via een sms (€1,30) een CL wedstrijd via de Media Player kunt streamen.

Weet de site zelf niet meer.

16. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.voetbalinbeeld.nl/tvants.htm
    Fijne wedstrijd :b:

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja, maar Mars gaf een tijd terug dacht ook een aantal progjes waarmee je gratis kon streamen ofzo. Kan het zo niet terugzien want ik moest mn hele HD van mn laptop wissen. Weet die namen zo snel niet meer.

EDIT: Dank aan Mike die me net te snel af was:b:

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  18. mars15

mars15 Guest

19. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    PSV gaat winne vanaaf \o/

20. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    En voor wie helemaal goed beeld van de wedstrijden wil hebben komt vanavond bij mij thuis kijken. Ik heb Film1/Sport1 dus keuze uit alle wedstrijden live :D (o ja, kost jullie wel kratje Heineken :9 )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina