Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat is de beste manier om Xbox spellen/Dvd Films te versturen ??

als ik die bubble enveloppen heb gewoon 2 postzegels erop om de porto te betalen en klaar of?

postkantoor gaan

of
    ......

laat me eff weten heb genoeg te koop!!!!!!:b:
    PS wist eff niet waar ik dit moest posten;)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Gewoon in een bubbelenveloppe met (volgens mij) 4 postzegels van 39cent

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bubbelenveloppe + 1,56 aan postzegels (dus 4x0,39).

4. :p ja was op het postkantoor vroegen ze 4 euro PER SPEL in envelop??
    en ik vraag 8.50 INC WTF das moet echt winst he:p

maar nu vraag ik natuurlijk waar kun je die enveloppen zelf goedkoop halen *per stuk ofzo ?? kan ze wel 100 stuks krijgen maarja wat moetk daarmee

maarja als ik die enveloppen heb dan gewoon die 4 postzegels en klaar:p

mazzel

Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2006
  5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    err je kunt ze toch gewoon per stuk bij postkantoor en anders de Bruna halen? zjin echt niet zo duur. En wat ik meestal ook doe.. als ik een spel van iemand krijg. gewoon stuk wit papier eroverheen plakken en nog een keer opsturen 8) :thumbs: .. scheelt wel.. en als er maar postzegel opzit maakt het de post ook niet uit.

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan niet.. Heb je thuis een weegschaal? Tussen de 100-250gram binnen Nederland (van NL naar NL) betaal je 1,56. Ongeacht of je op het postkantoor bent of niet. De meeste spellen wegen zo'n 150gram dus inclusief verpakking zit je nogsteeds onder die limiet van 250gram..

Bij de bruna of de 150 grotere postkantoren kan je die enveloppen per stuk halen voor 50cent oid.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Enveloppen kan je gewoon bij de bruna kopen voor 2 euro per 4 ofzo. En als je spellen ruilt kan je gewoon die enveloppen weer hergebruiken door een stuk wit papier uit een a4 tje te knippen en dat op het adres wat er op stond te plakken, en vervolgens daar weer het nieuwe adres opschrijven. Of alleen het plastic eruithalen en dan een grote enveloppe kpen voor 3 euro per 15 ofzo.

8. ok problem sold dan ga ik die kopen bij bruna :p maar die van de TPG zijn dus verrukt :p 4 euro voor envelop+VERZENDEN !!! wtf als je 8.50 vraagt dan heb je niks winst:p

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    onduidelijke titel/verkeerde ple

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina