De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    kut psv

2. mars15

mars15 Guest

3. mark8925

mark8925 Guest

:: Mars :: zegt:
    sneijder is lauw
    Mark... zegt:
    :|
    babel ook
    enige 2 toffe ajacieden
    Mark... zegt:
    ik doe nog steeds fm
    babel is echt goed
    meesterlijk gewoon

4. basovich

basovich Guest

alleen omdat jullie niet in de CL zitten?:{

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Schitterend actie. Speler heet Felix Borja, kan de actie helaas niet goed vinden op inet, hier is hij wel te zien, maar niet echt goed.

http://youtube.com/watch?v=QZC2-IHlQco

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je vertellen dat ik een x een special over ronaldinho heb zitten kijken. (was op NED.3 uit me hoofd, dus er zullen ongetwijfeld mensen zijn die weten wat ik bedoel.) daar maakt ronaldinho precies zo'n beweging alleen wipte hij m over de tegenstander heen (en als ik me niet vergis was op dat zelfs Dunga??) Als iemand die beweging heeft, pass die link ff zou ik zeggen

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hihi! O-)

Nu Ajax trouwens niet meedoet, loopt PSV gelukkig niet 45% van de inkomsten mis. Best wel gaar trouwens dat PSV met maar een stuk of 5 kansen in 3 wedstrijden toch 7 punten weten te halen. \o/

Koné was trouwens goed! [en Reiziger weer ouderwets kut]

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Koné was een van de slechtste op het veld, ik heb me mateloos lopen ergeren aan zijn nutteloze acties. Gelukkig heeft PSV wel gewonnen, dat zeg ik als Ajax supporter.

9. mark8925

mark8925 Guest

tuurlijk ist mooi.. dit kan mooi jaar worden hoor voor onze punten :) . PSV 2de ronde waarschijnlijk. Vanaf dan is het knock out en is dus alles mogelijk.. Ajax moet ver kunnen komen in de uefa cup, ik zie ons wel in staat om de finale te bereiken of hem te winnen. Dat zou best eens kunnen\o/

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Actie was van Rodrigo Taddei van AS Roma. Staat helaas nog niet op Youtube (kon het iig niet vinden)

11. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB M !!!! \o/ Check deze http://www.youtube.com/watch?v=B3jq6L1-b9s
    die 1e beweging, gruwelijk.... ik denk nooit meer vertoond op de velden

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even uitleggen over die punten. Omdat Ajax nu in de UEFA cup zit, is er meer kans voor meer punten dan dat Ajax in de CL had gezeten. Je krijgt in de UEFA Cup en CL voor élke wedstrijd die je wint 2 punten en voor élke wedstrijd die je gelijkspeelt 1 punt. De kans is groter dat je meer wedstrijden wint in de UEFA Cup dan in de CL (PSV doet het dus nu heel aardig mag je wel zeggen). De misgelopen punten voor het bereiken van de groepsfase van de CL (3punten) zijn door Ajax alweer ingehaald door de 2 overwinningen op IK Start (4punten).
    Ajax en Feyenoord hebben de meeste kans om verder te komen in de UEFA cup, dus meer punten verzamelen. Dan Heerenveen en AZ zitten in een lastigere poule, wat dus weer nadelig is voor het aantal punten om te verzamelen.

Wilhelmsson van FC Nantes, toen Anderlecht, maakte die actie ook eens, best bekend filmpje. Zal even zoeken, dan zie je het veel duidelijker. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij viel bij deze actie, na de voorzet van hem erna, een doelpunt, inschuiver.

Ajax wilde hem vorig jaar rond deze tijd nog halen maar ging niet door, helaas. Prima speler. :)

Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  13. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het altijd mooi om te zien hoe een verdediger reageert bij zo'n actie. Vette aktie trouwens ik had hem tot gisteren in de CL nog nooit gezien.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  15. mars15

mars15 Guest

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Koné slecht? Bent denk ik in de minderheid als je dat denkt. Koné maakt inderdaad vaak een slechte indruk, maar nu vond ik hem juist erg balvast en nuttig. Het was voorin tenminste een aanspeelpunt en stond vaak met de rug naar de goal toe waar het team hem in positioneerde. Ik vond dat hij deed wat hij kon doen. Vergeet niet dat hij 80% van de "kansen" of liever gezegd semi-kansen zelf creërt. Vind ik zeker niet slecht hoor.

Kranten zijn het trouwens met me eens. Beetje flauw dat iedereen Koné nu prijst terwijl ze een paar dagen geleden nog zoveel kritiek hadden.

17. mark8925

mark8925 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2006
  18. basovich

basovich Guest

19. mars15

mars15 Guest

wie :9

20. mark8925

mark8925 Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.