Heb hem gister bij een maat gespeeld, de xbox 360 versie.
Het spel speelt heerlijk en is zo erg verbeterd gameplay wise. Alles voelt zo heerlijk vloeiend aan. Controls moet ik nog erg aan wennen,aangezien je niet alles kan aanpassen.
GFX zijn behoorlijk op een HDTV, op camera standpunt Wide lijkt het allemaal wat karig, maar daar wen je aan! Zodra er een doodspel moment of een doelpunt gevierd wordt ziet het er heerlijk uit, de spelers lijken ook echt! ( Ik speelde met Barca
)
Daarnaast is het geluid ook geweldig, het commentaar zet ik altijd op Spaans omdat dat zo heerlijk klinkt, daarnaast is het gevoel dat je in een stadion bent echt aanwezig. Supporters doen echt heel erg mee met de wedstrijd.
De A.I. vond ik het beste van pes6. De computer is behoorlijk slim geworden, doet weinig fout etc. Je medespelers lopen goed mee, dekken hun mannetjes goed en lopen de diepte goed in ( dus geen meters buitenspel)
Geen replays saven, de edit mode is beperkt en maar 8 stadions, wat wel heel jammer is.
Maar weet zeker dat dit weer het meest gespeelde spel op mn boxje wordt, GEWELDIG EN KAN NIET MEER WACHTEN
Klik om te vergroten...