1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja niet iedereen weet hoe het voetbal spelletje werkt he ;)

2. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em gister ff gespeeld, moet inderdaad zeggen dat als je een paar uren erop hebt zitten toch gaat twijfelen of je nog wel fifa wilt hebbe...

3. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er verandert volgens jou ten opzichte van deel 5?

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Na een paar uur pas ?!? :+

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    :cool:
    Maar op de PS2 gespeeld, of daadwerkelijk de Xbox 360 versie?

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem gister bij een maat gespeeld, de xbox 360 versie.

Het spel speelt heerlijk en is zo erg verbeterd gameplay wise. Alles voelt zo heerlijk vloeiend aan. Controls moet ik nog erg aan wennen,aangezien je niet alles kan aanpassen.

GFX zijn behoorlijk op een HDTV, op camera standpunt Wide lijkt het allemaal wat karig, maar daar wen je aan! Zodra er een doodspel moment of een doelpunt gevierd wordt ziet het er heerlijk uit, de spelers lijken ook echt! ( Ik speelde met Barca ;))

Daarnaast is het geluid ook geweldig, het commentaar zet ik altijd op Spaans omdat dat zo heerlijk klinkt, daarnaast is het gevoel dat je in een stadion bent echt aanwezig. Supporters doen echt heel erg mee met de wedstrijd.

De A.I. vond ik het beste van pes6. De computer is behoorlijk slim geworden, doet weinig fout etc. Je medespelers lopen goed mee, dekken hun mannetjes goed en lopen de diepte goed in ( dus geen meters buitenspel)

Geen replays saven, de edit mode is beperkt en maar 8 stadions, wat wel heel jammer is.

Maar weet zeker dat dit weer het meest gespeelde spel op mn boxje wordt, GEWELDIG EN KAN NIET MEER WACHTEN :)

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Da's duidelijk:)!
    Relaxed dat je hem al hebt mogen spelen! Hoe is Messi ?!

Wat ik nog het meeste jammer vind is gewoon de Replay Mode! Kom nu, dit had er toch wel in gekunnen?
    Beetje jammer....

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja messi, ronaldinho en eto'o spelen zo als zichzelf, geweldig! Messi is echt zo'n kleine dribbelaar met een heerlijk schot :) Deco schiet ze er van een afstandje zo in. Stats van Ronaldinho zijn ongelovelijk goed:)

Dat schieten is erg veranderd, in pes5 schoot ik 75% van alle vrije ballen rond de 30 meter erin, nu moet je echt ff wennen.

9. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Deze is zeker beter dan PES5 als ik de verhalen mag geloven. De scheids fluit minder, het passingsysteem is verbeterd, de AI is verbeterd, meer animaties en de graphics zijn vele malen beter.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Hoe kun je het commentaar wijzigen dan? Zit dat er standaard in (ook de legale versie)? Vraag me af of wij in Nederland ook het commentaar op spaans kunnen zetten. Misschien wel eens leuk voor de verandering!

In PES5 is het mij iig nooit opgevallen (weet wel dat je PES5 voor de PC kon installeren op een paar talen).

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kan dat, kon ook al in pes5 bij language options ;)

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar de edit-mode is dus beperkt tot alleen maar edit player?
    Zit er niet eens 'register player' in of 'Pes Shop'?
    Het zou belachelijk zijn als ik niet eens de transfers van de winterstop kan maken. Wiet weet vertrekt Sneijder wel naar Barcelona als voorbeeld, dit moet toch te wijzigen zijn?

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sneijder blijft tot het einde van het seizoen ;)

Maar nee dit heb ik niet kunnen terug vinden..

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat controller aanpassen beperkt is. Hoezo?
    Ik dacht dat je net als in PES5 alle knoppen kon veranderen?

15. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem nog een keer speel dan zal ik even de edit mode goed bekijken want het zou natuurlijk best kunnen dat je bij edit player de speler in kwestie kan transferen. Maar ik weet niet wanneer ik hem zal spelen maar ik hou jullie op de hoogte ;)

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zit er echt niet meer in dan alleen edit player. Helaas!

En de controller kan je aan je wens aanpassen behalve de Strategy button, die moet of op je LB of LT zitten. En ik speelde altijd met de special button op LB :mad: die kan je dus niet meer wisselen. Maarja ff wennen en het speelt weer lekker..

17. basovich

basovich Guest

wat voor trucjes zitten erin, is het weer die akka van ronaldinho die er bij PES 5 ook inzat?

18. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xbox kon die toch op 4 knoppen he? Ik snap zoiezo niet waarom ze die niet op bijv. de linkerstick click zetten. Dan heb je nog een extra knop over voor een andere functie.

Maar je kunt dus voor de rest wel alles veranderen?

19. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    het spel loopt vloeiend, maar die controller haalt het echt bij de ps2-versie hoor, naar mijn idee.

ik heb beide versies, en uiteraard is de 360-versie gelikter, maar ik krijg kramp in mijn handen van die pad, dat heb ik nooit met de dualshock2...

ik ben dus maar weer terug bij de ps2-versie en hopelijk zijn die twee speciale joypad die seabass momenteel test een goed alternatief...

20. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    zorg je wel dat je op tijd bij de arena bent morgenochtend? :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina