En dan een record evenaren. Of zorgen dat andere kunnen scoren, zoals hij de laatste tijd vaker doet. Wordt wel weer tijd voor een goal, toch alweer een maand geleden.
Klaas-Jan heeft zich genoeg bewezen. Je kan dus ook onmogelijk pissig worden als hij eens niet scoort
Ja, dat PSV maar verliest of gelijkspeelt. AZ boeit me niet zo, die zakken na 31 januari weer in als een pudding.
Pa-Modou Kah zoekt de confrontatie met scheidsrechter Ruud Bossen. Zijn blik verraadt weinig goeds over hoe de Roda-verdediger denkt over de arbitrale beslissing. Mooie foto
Grappige foto, als hij zijn hoofd schuin hield leek het net of hij ging zoene . Hij had zijn lippen namelijk al getuit.
AZ gaat morgen dik winnen van PSV, gok op 4-1 als Ajax nou ff gelijk speelt of verliest staan we weer bovenaan
Haha jij bent echt grapig. PSV is de laatste weken steeds beter in vorm gekomen, denk wel dat ze morgen winnen.
eey, tot volgende week zondag Zou je voor mij iets kunnen kopen in de Media Markt Maastricht, dat ik het geld overmaak + de verzendkosten ?