Ik val andere niet aan maar ik vind alleen dat sommige mensen echt overdrijven
Ze doen net of er niks goed is aan de xbox 360. Met de eerste reeks ps2
Waren in het begin ook problemen. En met de wii en de ps3 zal dat niet
Anders zijn Dat is nog geen rede om een console de grond in te boren.
Ik begrijp heel goed dat het niet leuk is als 360 kapot gaat. Want ik heb het zelf ook
Mee gemaakt en ik had binnen 11 dagen een nieuwe en heb ik geklaagd. Geduld is een schone zaak zeg ik altijd. Verder heeft MS ook toe gegeven dat de xbox 360 die in 2005 zijn gemaakt minder goed zijn en dat daar fouten in zitten. Die mensen krijgen daarom meer garantie.
Ik vind het erg netjes dat ze daar tenminste eerlijk over zijn. sony is minder toegevend als het om defecten gaat. Kijk maar eens naar de PSP toen die uit kwam waren er psp’s die defecte pixels hadden en sony weigerde die te vervagen zoo is MS niet. Wat ik hier mee wil zegen
Op dit forum posten alleen mensen die een xbox 360 hebben die niet goed werkt of kapot is.
Daardoor lijkt het dat de ene naar de ander xbox 360 het lootje legt. Althans dat ga je geloven als je hoort hoe sommige mensen die een defecte xbox 360 er over praten. Waarschuwing een medewerker van MS heeft mij zelf gewaarschuwd. Dat je niet als moet geloven wat op het Internet of op forums staat. Ik bedoel hier niet mee dat wat op dit forum staat is gelogen.
Maar je moet niet alles aannemen. En ja de helpdesk van MS is niet om over naar huis te schrijven die is echt zeer slecht. Dat is iets wat als een paal boven water staat. Maar ik ben
Buiten dat heel erg te spreken over de xbox 360. Zeker nu ik heb gehoord dat MS binnen 1 dag 90.000 xbox 360 heeft verkocht in Japan. Terwijl er eerst per week nog geen 4000 werden verkocht. xbox 360 gaat het maken in japan
Laatst bewerkt: 21 okt 2006