1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan heus wel even zonder 360, maar ontvang vandaag dus NFS: Carbon en over een paar dagen PES6.
    Daarnaast kost dat ding € 400,- wat niet goedkoop is!

Daarnaast is nu mijn herfstvakantie bijna voorbij en dan was gamen ontspannend naast je bijbaan.

Ik vind het jammer dat je totaal niets hoort nadat UPS zijn werk GOED heeft gedaan. Ben echt aan het twijfelen om straks over te gaan op de Wii. Dan maar geen next-gen gedoe. Is me zo veel te onbetrouwbaar.

@ pottertje: Als jou dit ook (weer) overkomt en je hebt eens veel tijd om te gamen, krijs je wel anders... maargoed. Reageer hier niet als je niets nuttigs hebt te zeggen en anderen aan zit te vallen!!!

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  2. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet terug kunnen vallen naar mindere graphics (ala wii). Gister MS gebelt, ze konden me niet vertellen wat de status was behalve dat de 360 nog gewoon in Duitsland stond voor reparatie :mad: Het vervelende is dat ik geen nieuw tracking nummer automatisch zal krijgen aangezien ze geen email hebben, kon het ook niet doorgeven.

P.S om 9 uur bellen is het beste, alles na die tijd is een drama.

3. dyna

dyna Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat niet anders te doen dan, wachten. Maar als je hem maar een week in huis heb gehad, waarom heb je hem niet naar de winkel gebracht?

Ik heb al vaker gelezen dat mensen dat ding al de eerste week na hem te hebben gekocht, naar de repaircenter sturen. Dat staat helemaal niet zo geregeld. Eerste maand of paar weken moet de winkel het fixen. Natuurlijk zal de winkel jou doorverwijzen naar de repaircenter, hoeven zei niks te doen. Maar ik zou me echt niet weg laten jagen!

4. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde gister m'n xbox aanzetten na 3dagen, en toen ging 1 van die 4kwarten rood branden. Beeld gaf een error aan. Zette m'n xbox uit, duwde de kabels nog eens goed aan, en toen deed ie het gewoon weer, en vervolgens heeft 'ie gewoon iets van 2uur aangestaan.

Is mijn 360 aan het sterven, of kwam dit doordat kabels er niet goed inzaten ofzo?

5. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal zou dit gewoon een kabelprobleem moeten zijn: misschien heeft er iemand gekuist of is wat aan het rommelen geweest in de buurt van kabels of zo en zijn ze daarom wat losgekomen. Of misschien zaten ze er nooit echt goed in.

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik hoop t maar, nu vlak voor al die top spellen, kan ik geen kapotte 360 gebruiken haha

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Sorry gast, maar ik dacht dat een '':mad:'' smiletje een teleurgesteld smiletje was, en niet een boos smiletje. :) En ik was idd een beetje gefrustreerd, want om em nou voor de 3e keer terug moeten brengen...
    1. I heb em vanaf januari. Maar deze versie is denk ik wel nieuwer, want de versie in januari was kapot en toen was ie gerepareerd, maar die begaf ook kuren. Weer teruggestuurd en toen kreeg ik een nieuwe. En dat is deze.
    2. Hij staat verticaal...en dat is gewoon stabiel. MS heeft er zelf voor gekozen dat dat kan, en dat kan ook gewoon. Als ie minder werkt omdat ie verticaal staat, spoort dat niet.
    3. Mwah, ik hoorde wat geprokkel in dat ding.

Ik heb dus 2 andere 360 games erin gedaan, en daar is niks mee gebeurd. En dat eerste spel die de krassen heeft, is geleend van een vriend. Mss dat ze er al opzaten?? :confused:
    Maar ook gewoon als ik de 360 aandoe, maakt ie een vreemde toon. Zo komt ie een beetje gammel over, lijkt me.

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt vast de Samsung drive was ook steeds mijne, ik hoorde allemaal gerammel in mijn Xbox 360. En andere die de Samsung drive hebben klagen ook over dat, ik zeg niet dat elk Samsung drive dat heeft maar het is wel normaal.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je dat nog steeds hoort, vrees ik toch dat je even een telefoontje moet plegen. =( Misschien kunnen zij bevestigen wat het is.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ok, thanks allemaal. :) Ik zal vanmiddag maar even een telefoontje plegen.

11. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar weer eens gebeld en nu beloven ze mij mmaandag terug te bellen (dan hebben ze mijn xbox360 al weer bijna 4 weken daar) ...;en ik mocht vandaag al een spel uitzoeken voor al het wachten.....ik ben benieuwd wat ik maandag te horen krijg.....misschien geven ze nog wel een spel..
    ok het abo van xbox live krijg ik ook terug..

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Wat heb je te klagen man?! EEN DIK SPEL UITZOEKEN! Had ik dat maar. :9

13. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor ik ben (weer) aan de beurt met vertellen:
    mijn nu 4e xbox 360 is kapot , en nu is het voor mij echt klaar , ik ga mijn geld gewoon terug eisen, ik bedoel zo'n ding moet next gen zijn en hij heeft een levensduur van 3 vier maanden dit is toch echt te gek hoor!!!!.....
    mijn 1ste ging gewoon kapot(processorfout)
    2e cd tray sprong gewoon open (zonder commando)
    3e weer processor fout
    4e De laser is stuk NIET TE GELOVEN IK HEB NET SPLINTER CELL GEKOCHT!!!!!!!!!!!
    ik vind dat iedereen dit moet doen , ms heeft misschien een goede service wat betreft het naar toe sturen enzo maar het product zelf is echt bagger kwa hardware!

14. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me hier wel bij aan: ik heb nu mijn 4de console, vraag me af hoe lang die zal meegaan. MS gijzelt je eigenlijk, want je wil toch topgames spelen als GoW, dus moet je wel een console hebben.

15. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    eerst dacht ik dat de defecte xboxen wel zou meevallen, maar omdat er zoveel zijn die het niet doen vind ik eigenlijk dat ms alle xbox 360's uit de markt moet halen, want als ik nadat de garantie verlopen is , ook nog 150 euro (of wat dan ook ) per 3 maanden aan reparatie kosten moet betalen...dan hoef ik dat ding echt niet en ga ik gewoon voor een andere console! Btw; omdat mijn vorige xbox overhit was geraakt en dus de hele processor was doorgebrand, heb ik dus een fan ervoor gekocht die werkt , maar nu krijg ik dit gekloot met de laser , het is toch niet te geloven, dat dat hele ding niet deugt.

16. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik val andere niet aan maar ik vind alleen dat sommige mensen echt overdrijven
    Ze doen net of er niks goed is aan de xbox 360. Met de eerste reeks ps2
    Waren in het begin ook problemen. En met de wii en de ps3 zal dat niet
    Anders zijn Dat is nog geen rede om een console de grond in te boren.
    Ik begrijp heel goed dat het niet leuk is als 360 kapot gaat. Want ik heb het zelf ook
    Mee gemaakt en ik had binnen 11 dagen een nieuwe en heb ik geklaagd. Geduld is een schone zaak zeg ik altijd. Verder heeft MS ook toe gegeven dat de xbox 360 die in 2005 zijn gemaakt minder goed zijn en dat daar fouten in zitten. Die mensen krijgen daarom meer garantie.
    Ik vind het erg netjes dat ze daar tenminste eerlijk over zijn. sony is minder toegevend als het om defecten gaat. Kijk maar eens naar de PSP toen die uit kwam waren er psp’s die defecte pixels hadden en sony weigerde die te vervagen zoo is MS niet. Wat ik hier mee wil zegen
    Op dit forum posten alleen mensen die een xbox 360 hebben die niet goed werkt of kapot is.
    Daardoor lijkt het dat de ene naar de ander xbox 360 het lootje legt. Althans dat ga je geloven als je hoort hoe sommige mensen die een defecte xbox 360 er over praten. Waarschuwing een medewerker van MS heeft mij zelf gewaarschuwd. Dat je niet als moet geloven wat op het Internet of op forums staat. Ik bedoel hier niet mee dat wat op dit forum staat is gelogen.
    Maar je moet niet alles aannemen. En ja de helpdesk van MS is niet om over naar huis te schrijven die is echt zeer slecht. Dat is iets wat als een paal boven water staat. Maar ik ben
    Buiten dat heel erg te spreken over de xbox 360. Zeker nu ik heb gehoord dat MS binnen 1 dag 90.000 xbox 360 heeft verkocht in Japan. Terwijl er eerst per week nog geen 4000 werden verkocht. xbox 360 gaat het maken in japan_O_

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  17. Tattoo willem

Tattoo willem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je krassen op je cd hebt.dus ook die ronde cirkels.even silverpoets er op doen.even laten drogen.en dan met ronde beweging uit wrijven.en weg zijn je krassen.ik heb het ook gedaan en het werkte perfeckt

18. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat zou ik niet doen als het mis gaat is je xbox 360 kapot. Ik heb ooit gelezen dat er een of ander spul bestaat om dvd te repareren maar wat blijkt. Die laag die je daar op aanbrengt kan door hitte smelten door dat de drive snel draait. Zeker bij drive die aan snelheden draaien van tussen de 8 tot wel 16X met alle gevolgen van dien.

19. dannynima

dannynima Guest

wuhahahahaha

20. Tattoo willem

Tattoo willem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar het werkt wel met silverpoets :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina