Ik hoor engelen zingen in de Kuip haha....
Gezien het aantal kansen voor Ajax is het nogal geflatteerd deze uitslag (het had veel meer moeten zijn). Toch vind ik het niet zo erg, ik vind 0-4 al erg lekker. Jammer dat Pascal Bosschaart niet meer bij Feyenoord speelt. Dan had het zeker 0-8 geworden.
Ik zag ook dat iemand zei dat Feyenoord hetzelfde zal doen als dat Ajax deed in de playoffs. Sorry, als je thuis 4-0 verliest van Ajax en je heet Feyenoord dan ga je ook in de playoffs niets presteren. En mag je hopen dat je Ajax niet tegenkomt in die playoffs.
@Voodoo300:
Slaap verder man, alsof Feyenoord in de winterstop een heel team kan kopen. Jullie hebben geen stuiver om op je reet te krabben. Ze kunnen beter Bassie als trainer aanstellen. Wat is er nou beter dan een clown een stel clowns te laten trainen? Dan kan je zeggen dat we het hele seizoen aan Huntelaar te danken hebben, maar dat is makkelijk. Tuurlijk scoort die jongen ontzettend vaak en is hij belangrijk, maar als ik zeg dat jullie in 2002 de UEFA cup hebben gewoon dankzij Pi-air dan heb je daar toch ook maling aan? Wij Ajacieden hebben er maling aan of wij het aan Huntelaar te danken hebben, daarvoor staat hij er toch ook.
Laatst bewerkt: 22 okt 2006