De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoor engelen zingen in de Kuip haha....

    Gezien het aantal kansen voor Ajax is het nogal geflatteerd deze uitslag (het had veel meer moeten zijn). Toch vind ik het niet zo erg, ik vind 0-4 al erg lekker. Jammer dat Pascal Bosschaart niet meer bij Feyenoord speelt. Dan had het zeker 0-8 geworden.

    Ik zag ook dat iemand zei dat Feyenoord hetzelfde zal doen als dat Ajax deed in de playoffs. Sorry, als je thuis 4-0 verliest van Ajax en je heet Feyenoord dan ga je ook in de playoffs niets presteren. En mag je hopen dat je Ajax niet tegenkomt in die playoffs.

    @Voodoo300:

    Slaap verder man, alsof Feyenoord in de winterstop een heel team kan kopen. Jullie hebben geen stuiver om op je reet te krabben. Ze kunnen beter Bassie als trainer aanstellen. Wat is er nou beter dan een clown een stel clowns te laten trainen? Dan kan je zeggen dat we het hele seizoen aan Huntelaar te danken hebben, maar dat is makkelijk. Tuurlijk scoort die jongen ontzettend vaak en is hij belangrijk, maar als ik zeg dat jullie in 2002 de UEFA cup hebben gewoon dankzij Pi-air dan heb je daar toch ook maling aan? Wij Ajacieden hebben er maling aan of wij het aan Huntelaar te danken hebben, daarvoor staat hij er toch ook.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    0-4 is echt totaal geen afspiegeling van de wedstrijd. wat een onprofessioneel gedrag van enkele spelers van Feyenoord zeg. Dat je gefrustreerd bent, snap ik, maar dat Van Hooijdonck zich zo laat gaan. Echt tijd om te stoppen voor die jongen.
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    achja, laat me lekker dromen. een beetje positieven instelling kan nooit kwaad.en wie weet gaat het ooit nog eens draaien weet jij veel. :b:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, en aankopen kunnen ze ook niet echt gaan doen. Feyenorod moet eerst die play-offs maar is zien te halen ;)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Voor de voetballer van Hooijdonk heb ik respect (voor wie hij was, nu is het een oude voetballer die teert op vroeger) maar als mens heb ik hem helaas niet zo hoog zitten. Maar dat doet er niet toe, ik beoordeel hem liever als voetballen. En hij was een groot voetballer, nu is het een miserabel ventje dat gewoon op is en daardoor gefrustreerd raakt.

    Deze uitslag is niet verrassend, maar toch had ik het niet verwacht. Omdat Feyenoord tegen Ajax aparte wedstrijden zijn en de stand van de ranking er meestal niet toe doet. Maar het verschil tussen de twee clubs is verschrikkelijk groot dit seizoen.
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    hihihihi, positieve instelling..... als mijn club vandaag 4-0 voor lul wordt gezet in zijn eigen stadion, dan zou er bij mij geen stukje positiviteit meer in zetten. Maar ga jij lekker positief blijven doen. Misschien gaat het idd "ooit" nog wel een x draaien :lol:
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Daarvoor zullen iig wat mensen (Jorien ahum) eruit moeten vliegen en misschien is dat plan van een eigen Abromovic wel helemaal niet zo slecht. Vraag is alleen: wíl iemand Feyenoord wel over nemen. Is toch een troosteloze club op dit moment.
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Feyenoord is feyenoord niet meer geen stomme smoezen verzinnen of over joden beginnen want het heeft er niks mee te maken, HULDE VOOR AJAX _O_ _O_ _O_ _O_
    Hahaha :D
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij lekker zitten hopen op de winterstop. Ik ken nog wel een leuk liedje voor je, het is wel van een Amsterdammer en je moet er van houden. EENZAME KERST :b:
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    LOOOOOOL :thumbs: :thumbs: :b:
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Daarvoor bestaat deze thread ook:)

    JODEN JODEN!
    JODEN ZIJN DE BAAS IN ROTTERDAM_O_
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom reageer je 2 keer op het zelfde bericht van mij? ow je eerste bericht zag niemand dus moest je nog een keer ongeveer het zelfde posten...
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en t voelt gewoon zo lekker een rotterdammer in benauwde tijden lekker te fokken
     
  14. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog effe terug komen op de winterstop .Hoe wil feyenoord ooit het geld krijgen om een speler tehalen en weke speler zou je dan moeten halen wie wil er nu naar feyenoord ;) HULDE HULDE AJAX


    Maar ik denk dat ajax of psv kampioen gaat worden we zullen zien we der beter is .ajax -psv iets van 12 november
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet ik veel, zeg ook niet dat het gaat gebeuren maar dat het altijd kan gebeuren dat je opeens een top speler te pakken hebt. blijft tenslote voetbal en daar is alles mogenlijk. jullie moeten niet alles te serieus nemen, heb tenslote een zware middag van vernedering achter de rug :'-(
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    door ajax :D

    oooohh ik ben enorm blij
    ghehehehehe :)
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En met kerst zijn we kampioen:)
     
  18. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we weer gaan huldigen ;)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan doen we de Johan Cruijff Schaal dunnetjes over.
    PSV is geen partij voor Ajax, Ajax wordt op zijn gemakkie kampioen :)
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Arm Feyenoord, volgende week ook nog 0 punten meenemen uit Kerkrade:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina