[Formule 1] Seizoen 2006 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Schumacher weer kapot. _0/ Daar droomde ik van. :9

Hij start wel gewoon 10e omdat het waarschijnlijk geen motorprobleem is. Massa knap 1e, Raikkonen knap 2e en Trulli knap 3e. Alonso 4e en Fisichella 6e. Grootste tegenvallers vind ik Button en Coulthard. De la Rosa valt helaas ook tegen. =(

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tja, het lijkt me nu idd niet meer dat die droom nog gaat uitkomen. Mja, maakt ook niet uit. Maar als het morgen toch nog zou gebeuren en ik had het achteraf neergezet, zou er geen hond zijn die mij nog had geloofd :+

Boeit ook niet wie van die twee wint, het zijn toch beide twee arrogante kwallen. Alonso kan nog wel goed gebruikt worden voor de constructeurstitel. Dan heeft Fisico ook nog eens wat aan hem }:]

Tja Fisico 6e en Massa 1e. De 3e plek in het WK zal dan waarschijnlijk naar Massa gaan, jammer...

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Jammer Schumacher , je had het verdiend aangezien hij al het snelste rondje in de qualifi had gereden.
    Groot sportman zoals hij geeft nooit op , hij zal er alles aan doen om toch een goed resultaat neer tezetten.

Forza Ferrari

4. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De pechduivel zit wel bij Schumi op z'n schouder zeg, man man man, maar goed hij heeft vaker races gewonnen van startplekken de verder buiten de top 10 lagen.
    En ook vandaag kan de pechduivel overspringen naar Kwalonso, niks is zekker tot de vlag.
    Het wordt een memorabele race voor de Schumi fans, ik zal de reace bekijken met een lach en een traan, het is toch echt de laatste keer dat we The Legend aan het werk zien.

Forza Schumi_O_ _O_ _O_

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit geld niet alleen voor hem hoor. Bijna geen enkele sporter geeft het op voordat het echt gedaan is. Dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk altijd een beetje flauw. Alsof Yamamoto er niet vol voor zou gaan en Schumacher wel...

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je kunt zeggen wat je wilt, maar het zijn allebei apen. Ik heb al een hekel aan die Duitser sinds hij jaren terug Damon Hill van de baan af jakkerde.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe laat racen ze vanmiddag?

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    de race begint om 7 uur vanavond;)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ow, haha. Oke. :)

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je de race ook via internet live kan volgen? ik heb namelijk waarschijnlijk geen mogelijkheid om het via de tv te kijken :mad:

11. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Vuile kut Renaults. Wat een fok team.

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Van 10 naar 5, lekke band door Fischicella. Is die terug gezakt naar 19, maar is die toch uiteindelijk 4e geworden. Michael Schumacher is gewoon de beste! Veel beter dan dat Alonso ooit zal worden!

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Renault heeft de dubbel. _O_
    Heb gvd wel de race gemist, op de laatste ronde na. :mad:

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Jammer van Schumi. Had liever een leuk gevecht gezien (al was wel duidelijk dat Alonso WK ging winnen). Ik vond het ook bijzonder close wat er gebeurde tussen fisichella en schumacher. Hopelijk komen er snel wat close-up beelden vrij :) Denk dat de renault rijder daar wel wat schuld had.
    Al met al een terechte wereld kampioen _O_

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Yeah! Toch nog iets waar Fisico trots op kan zijn: de constructeurstitel :thumbs: Jammer dat hij geen derde meer is geworden in het WK, maar ik gun het Massa ook wel. Dat is in tegenstelling tot Schumacher juist wél een leuke Ferrari-coureur.

Ik heb niet goed kunnen zien of Fisichella Schumacher heeft geraakt. Ik denk het wel, maar Fisico zat al helemaal op de curbstones, dus ik vind niet dat hij schuld heeft en de wedstrijdleiding gelukkig ook niet :D

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. Tijdens de inhaal actie was het in-car view bij Schumi. Herhalingen waren vooral iets na "het ongeluk" en vanuit slechte camera punten. Kon dus ook niet echt een goed oordeel geven. Ik vond wel dat Fisichella al ver op de curbs zat.
    Anyway, het lijkt me sterk dat de band van schumi zo maar lek gaat, dus contact zal er zijn geweest. Omdat fisichella verder geen schade had, lijkt het mee een hele ligte aanraking.
    Iig heeft schumi dit niet de wereld titel gekost.

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kan ook door de rotzooi van Rosbergs ongeluk zijn:)

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ongeluk was bij de start gebeurt? Heb de 1e paar rondes moeten missen omdat ik niet thuis was :'-( Dan zou dat ook nog wel eens het ongeluk hebben kunnen veroorzaken. Fisichella zou wel een (stuk) spoiler gemist hebben als schumi daarop gereden was.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jep. Rosberg reed tegen de achterkant van Webber, dus dat ging lekker voor Williams. Direct bij de start allebei de auto's eruit...

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zag net foto's :) Das een beste klap geweest of niet? Kan dus goed vuil van die auto zijn geweest ja.
    Dat lijkt mij opkomen rechte stuk?

Laatst bewerkt: 22 okt 2006

Deel Deze Pagina