Schumacher Bedankt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ernestomodena, 22 okt 2006.

1. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje overdreven deze topic.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ms tien jaar geleden een drol en dat vind ik nu nog steeds. Geen enkele reden dat ik later zou zeggen dat ie zo'n geweldige coureur was. Hoogstens de meest onsportieve.

3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Michael Schumacher ook nooit gemogen, maar toch vind ik het jammer dat hij gisteren geen kampioen is geworden en dat hij nu stopt. Hij is in alle opzichten beter dan Alonso.

Dus Schumacher bedankt!

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil jou wel eens een race in een F1 auto zien rijden, ik denk dat je het nog geen rondje volhoudt. Je wilt niet weten hoe zwaar het is in zo'n auto. |:-

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga die schoenmaker missen als kiespijn, ik ben niet vergeten dat hij vooral ook onsportief kon zijn door andere rijders buiten de baan te torpederen, als het hem dan eens overkwam dan liep ie te briezen. ook het laatste staaltje van schoenmaker in Monaco dit jaar, tijdens de kwalificatie...te triest voor woorden, de jaren met Hakinen waren wel mooi, mooie gevechten, vooral die "onmogelijke inhaalactie" van Hakinen op Spa, met 3 rijders naast elkaar....zonta en schoenmaker kregen hem rond de oren van Mika !

voor de rest wil ik ook even vermelden dat de 2 saaiste F-1 seizoenen ooit gewonnen werden door Schoenmaker en Ferrari, ze waren te opppermachtig...was gewoon niet leuk behalve voor Ferrari en schoenmaker fans, jammer dat Ferrari teveel te zeggen heeft binnen de F-1 met hun "VETO-RECHT"

schoenmaker heeft veel gepresteerd, is misschien de grootste in getallen, maar voor mij blijft de grootste Senna puur door uitstraling en rijderskwaliteit ! alleen kreeg die door vroegtijdig overlijden geen kans om zoveel seizoenen te rijden. dat waren tijden dat er tussen team-maten ook nog volop strijd heerstte en je geen stuurbekrachtiging, launch-control, abs en andere elektronische hulpmiddelen had....en niet te vergeten de F-1 dodelijk kon zijn....

schade schummie alles ist vorbei, alles ist vorbei...alles ist vorbei....haha \o/

6. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had het niet beter kunnen verwoorden

7. ik haat duitsers LOL :p

8. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n groot sportman als schumacher verdient een eigen stuk.

Absoluut, wat een staat van dienst heeft deze man. Respect. En we zullen hem missen. Danke Schumi !!!!

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben het helemaal eens met de threadstarter. Hij is een heel groot sportman, en de beste coureur van de afgelopen tijd. Hij is inderdaad af en toe onsportief geweest, maar dat betekent wel dat hij tot het bot gemotiveerd is om zijn doel te behalen!

Zeker als je zijn laatste race ziet weet je dat hij de snelste is, van 22 naar 4 en tot op de laatste seconden racen voor je leven!

@ mensen die lopen te bitchen op schumi:
    reageer niet in een thread die over schumacher gaat! Maak dan een thread over hoeveel je je schumi haat, of ga in een hoekje zitten en huilen!

10. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Groter dan groot sportman, in 1 rijtje te plaatsen met andere sporters die de hele wereld kent en nooit meer zal vergeten: Tiger Woods, Michael Jordan, etc. Ik ben sinds 1994 F1 kijker en zal deze 13 seizoenen nooit meer vergeten. Hij haalde echt altijd het onderste uit de kan, op elke baan, onder elke omstandigheid, bij elk team en onder welke druk dan ook. Met een beetje meer geluk was et niet bij 7 wereldtitels gebleven, denkend aan de jaren 1998, 1999 en 2006. Over decennia zullen we het nog over hem hebben: wat was hij goed. En wij hebben het mogen meemaken jongens. Hulde aan de grootste F1 rijder allertijden... we zullen je missen

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Juist :confused: Dus als ik een topic over voetbal open, maar jij vindt voetbal niet leuk, open jij een topic over hoeveel je voetbal haat?

Je zegt zelf al dat dit een topic over Schumacher is, dus daar horen ook zijn mindere kanten bij. Als iemand daar iets over kwijt wil, is dat zijn goed recht. Als je dat niet kan hebben, moet je denk ik zelf maar in een hoekje gaan zitten huilen.

Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

hahaha grapjas, die G-krachten en temperatuur zouden er voor zorgen dat zo'n alleskunnertje als jij het na een halfuur al opgeeft. Plus het feit dat je amper in zo'n auto kunt rijden dus zeker 25 seconden boven de tijd van degene die lichamelijk geen fuck doet.

3 liter vocht verliezen als je geen fuck doet.....zou ik ook wel willen is wel handig nietwaar?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja om hem te bedanken.. niet om hem af te zeiken! snap je!

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    en voor moderators/admins niet ?

15. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check naam<<<
    Zegt genoeg denk ik.

Schumi is een legende!
    Mja had hem wel wat langer willen zien strijden met Senna.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nee. Dit snap ik niet nee. Iedereen moet toch zijn mening kunnen geven over Schumacher. Als je alleen maar replies wil zien van 'Schumacher bedankt, je bent een topper', wordt het een saai topic. Dan kun je hem gelijk sluiten met als reden dat het een opsom topic wordt.

Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en Schumacher is zo'n hoge boom. Hij heeft veel fans, maar ook veel tegenstanders en zij mogen dan ook hun mening uiten in dit topic. Dat is nou eenmaal het risico dat je loopt als je een topic over een sporter of sportclub opent. Je hebt altijd voorstander en tegenstanders.

//Edit:
    Ik ben het wel met je eens dat replies als 'hij is Duits en dus verdient hij geen topic' hier niet in thuishoren, maar een negatieve mening met fatsoenlijke onderbouwing moet gewoon kunnen imo.

Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Onsportieve lul_0/

De sport wordt er beter op:D

18. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig rustig, iedereen heeft een coureur die hij graag ziet of fan van is en ook iedereen heeft een coureur die hij liever ziet gaan als komen, dat hoort bij de sport, maar laten we er nou niet zo'n bende van maken wat een klein aantal zogenaamde voetbal supporters doen ;)

Ik ben vanaf 1974 al voor het eam Ferrari, Lauda was mijn idool in die tijd, ik heb vele coureurs zien strijden, maar geen van alle hebben bij mij zo'n indruk gemaakt als Schumacher heeft laten zien.
    Heel veel mensen hemelen Senna op, niks mis mee, moeten ze gewoon doen, voor mij was Senna niet zo'n grote, dan liever Sir Jacky Stewart, in zijn tijd ook een grote.

Ieder zijn meug, maar hoe fel je ook tegen Schumacher bent, je hebt een coureur bezig gezien, dat vergeet je niet meer, het ene record na de andere werd verbroken, onaantastbaar op de baan, ook tegen Senna, die had ook vaak geen antwoord op de race drift van Schumacher.

Schumacher wordt alleen maar afgerekend op zijn fouten, hoeveel coureurs maken dezelfde fouten, het hele F1 circus hangt aan elkaar van heimelijke spelletjes met elkaar, er zijn er zoveel geweest die de ander van de baan tikte, die een list verzonnen voor hun eigen gewin, dat hoort er nu eenmaal bij, daar mag je een coureur niet op afrekeken.
    Schumacher op het circuit is een andere als in zijn prive omgeving, op het circuit moet je hard en onverbiddelijk zijn.

Ik ben persoonlijk absoluut geen fan van Alonso, ja in het begin leek het wel wat, maar nadat hij dat gat in zijn gezicht begon open te trekken, heb ik het met hem helemaal gehad, hoezo arrogantie.

Vieze spelletjes worden altijd gespeeld in deze sport, of willen er een aantal beweren dat renault en Alonso dit seizoen geen spelletjes hebben gespeeld, en hun eigen vrij probeerde te pleiten door Ferrari of Schumacher of een andere coureur de zwarte piet toe te spelen, als je daar blind voor bent, heb je van het hele formule 1 niks begrepen.

Ik ben blij dat ik het tijdperk Schumacher heb mee mogen maken, dit unieke spectakel zal mij altijd bij blijven, Schumacher is en blijft THE BEST_O_ _O_ _O_

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, je hebt gelijk, ik volg de formule1 al van in de tijd toen Jacky Ickx nog voor ferrari reed.
    En van de alle rijders die ik in al die jaren bezig gezien mogen alleen Lauda, Senna,en Prost zich in de schaduw van de meester opstellen daar zij kwalitatief de enigen waren die een beetje met hem meekonden,en al de rest die er toen meereed was gewoon ballast om de lege plaatsen op het startgrid op te vullen...
    En daarbij komt nog dat de meesten hier te jong zijn om de tijd meegemaakt te hebben hoe piloten zoals Senna,Prost,Piquet en mansell ongeacht of ze nu in hetzelfde team reden of niet er nooit voor terugschrokken om hun concurrent uit de baan te rijden,en dit meerdere malen in een en hetzelfde seizoen..
    Herinner maar aan de tweegevechten tussen Piquet en Mansell bij Williams en tussen Senna en Prost bij Mc Laren...
    En waarschijnlijk herinner je, je nog een rijdertje Andrea De Cesaris genaamd nog die toen de leuke bijnaam had "De crasharis" aangezien die alhoewel hij op het punt stond om door de snellere bolides gedubbeld te worden er niet voor terugschrok om ronden lang de deur voor de neus van de snellere jongens toe te slaan en hen zonodig van de baan te rijden.....

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    juist.!
    Schumacher heeft zonder meer onsportive kanten laten zien. En daar heeft ie (en krijgt ie nog steeds) terecht kritiek op. Echter neemt dat niet weg dat ie zonder meer één van de best F1 coureurs is die er geweest is. Met alleen onsportief gedrag krijg je geen 7 wereld titels en zoveel records op je naam.
    Natuurlijk heeft ie ook een goede auto onder zijn kont gehad (mede dankzij hem was ie goed) maar dat is nou eenmaal met een sport als deze. Mensen die nu klagen over de dominatie die Ferrari had zijn schijnbaar vergeten dat Williams ook zo'n periode kende en McLaren ook. Is Senna een mindere kampioen omdat ie destijds in één van de beste auto's reed, of Mansel toen ie kampioen werdt met een Williams?
    En ook Senna, en dat is iemand waar ik nog steeds fan van ben is iemand die ook wel eens onsportieve trekjes heeft vertoond.
    Ik ben geen fan van Schumacher, maar ik zie wel dat het een groot sportman is.

Deel Deze Pagina