De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me beter dat ze jou en dat legioentje van je eens een keertje langs Buchenwald, Dachau en Bergen Belsen sturen , kan je met eigen ogen bekijken wat de gevolgen van dat gas geweest zijn.
    6.000.000 tegen 800 , stoere jongen, je moest beschaamd zijn......

2. mars15

mars15 Guest

ik stop er mee ik ga die discussie niet aan,
    hun noemen zich joden, kan je reactie er op verwachten ook

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En feyenoord speelt in Rotterdam, kan je de reactie verwachten ook. Jankerd :emo:

4. mars15

mars15 Guest

Ja daar heb ik ook om gevraagd _0/

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Blijkbaar? Beetje met je vinger wijzen naar anderen...

Held

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zullen we jou en die gassies van je clubje eens een keer naar daar voeren ...
    EEN maandje opsluiting er bovenop en géén garantie dat je er uitkomt.

En je mag dagelijks een douchetje nemen , al kunnen we niet beloven dat we water hebben ...._0/

7. mark8925

mark8925 Guest

marcel je bent een tyfus kind _0/

bommen op rotterdam bommen op rotterdam

rotterdam ...... stad in de oorlog lat t plat. \o/

zo doe jij ook altijd en jij bent stoer, ben ik nu ook stoer?:'-(

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    :emo:

9. mars15

mars15 Guest

bemoei je er toch niet mee, heb je nu al door waarom bijna alle nederlandse clubs dat zingen tegen ajax ?

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, maar hij weet dat jouw vergelijking van:

bommen op rotterdam <--> Joden aan het gas, nergens opslaat.

11. mark8925

mark8925 Guest

iedereen mag zich ermee bemoeien, t is openbaar forum:) jij bent gewoon een irritant tyfuskind dat beetje zwakzinnig is.. en dat is nogal irritant. Je bent ook nogal hypocriet, je vindt het niet kunnen dat er bommen op ROTterdam gezongen wordt. want er zijn maarliefst 800 mensen omgekomen(heh wat naar:'-( ) en het ergste komt nog; 80.000 mensjes zonder huis.. tuurlijk is t erg. Maar vervolgens vindt je het de normaalste zaak van de wereld dat er hamas hamas joden aan t gas gezongen wordt. Opzich logisch dat je dat normaal vindt, want daarbij zijn maar 6 miljoen mensen vermoord.. simpele ziel.. ik heb t al vaker gezegd, maar doe t nou maar eens. Ga eens naar je opa/oma toe en zing het een keer tegen hun.. hopelijk maken ze je af. Zijn we hier ook weer van je nutteloze posts e.d af_0/

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je niet zeggen dat IK hypocriet ben, want ik heb nergens gezegd dat ik tegen spreekkoren tegen Feyenoord (Rotterdam) veroordeel. Voor mij zijn spreekkoren alleen maar verbaal geweld. Niks om je druk om te maken dus. Dat is tenminste mijn mening.

13. mars15

mars15 Guest

weet je ook wie ze bedoelen als ze zingen joden aan het gas ? wat denk je die joden uit israel of misschien die fans die zich maar joden hebben genoemd in nederland :lol:

terwijl die club zijn joodse leden als 1e er uit heeft getrapt in de oorlog

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Uit getrapt...ze zijn opgepakt. Dat is iets anders.

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo....niet mee bemoeien...destijds is familie van mij in zo'n concentratiekamp omgekomen .....
    Als je dat zou zingen terwijl je voor me neus staat, wel kerel ,dan trek ik je kop van je romp en steek hem in je achterste , daar hoort hij namelijk thuis...

16. mark8925

mark8925 Guest

oke dus wij (ajax supporters) moeten aan het gas.. minstens net zo erg, imbeciel ben je ook8) zwakzinning tering kind .. echt niet te geloven. Ik zou nu echt dingen willen toewensen maar dan wordt ik hiervanaf gekickt :x . dus ik komt wel even op msn om het te doen

17. mars15

mars15 Guest

dat zal ik even opzoeken...

18. mark8925

mark8925 Guest

oke je bent er niet..

maarja dat je maar aan een langzame pijnlijke dood mag sterven. Bij voorbaat dat er een gaslek in je huis is en dat jij alleen thuis bent:) . Weet je ook heo dat is.. stumper

19. mars15

mars15 Guest

ja had je dat nog niet door, als ze het zingen en jij zit in het uitvak en ze zingen joden aan het gas, dan bedoelen ze die 1600 man die gister in uitvak zaten

20. mark8925

mark8925 Guest

beter knopen ze jou eerst eens op :) koos vriendloos

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina