Rustig rustig, iedereen heeft een coureur die hij graag ziet of fan van is en ook iedereen heeft een coureur die hij liever ziet gaan als komen, dat hoort bij de sport, maar laten we er nou niet zo'n bende van maken wat een klein aantal zogenaamde voetbal supporters doen
Ik ben vanaf 1974 al voor het eam Ferrari, Lauda was mijn idool in die tijd, ik heb vele coureurs zien strijden, maar geen van alle hebben bij mij zo'n indruk gemaakt als Schumacher heeft laten zien.
Heel veel mensen hemelen Senna op, niks mis mee, moeten ze gewoon doen, voor mij was Senna niet zo'n grote, dan liever Sir Jacky Stewart, in zijn tijd ook een grote.
Ieder zijn meug, maar hoe fel je ook tegen Schumacher bent, je hebt een coureur bezig gezien, dat vergeet je niet meer, het ene record na de andere werd verbroken, onaantastbaar op de baan, ook tegen Senna, die had ook vaak geen antwoord op de race drift van Schumacher.
Schumacher wordt alleen maar afgerekend op zijn fouten, hoeveel coureurs maken dezelfde fouten, het hele F1 circus hangt aan elkaar van heimelijke spelletjes met elkaar, er zijn er zoveel geweest die de ander van de baan tikte, die een list verzonnen voor hun eigen gewin, dat hoort er nu eenmaal bij, daar mag je een coureur niet op afrekeken.
Schumacher op het circuit is een andere als in zijn prive omgeving, op het circuit moet je hard en onverbiddelijk zijn.
Ik ben persoonlijk absoluut geen fan van Alonso, ja in het begin leek het wel wat, maar nadat hij dat gat in zijn gezicht begon open te trekken, heb ik het met hem helemaal gehad, hoezo arrogantie.
Vieze spelletjes worden altijd gespeeld in deze sport, of willen er een aantal beweren dat renault en Alonso dit seizoen geen spelletjes hebben gespeeld, en hun eigen vrij probeerde te pleiten door Ferrari of Schumacher of een andere coureur de zwarte piet toe te spelen, als je daar blind voor bent, heb je van het hele formule 1 niks begrepen.
Ik ben blij dat ik het tijdperk Schumacher heb mee mogen maken, dit unieke spectakel zal mij altijd bij blijven, Schumacher is en blijft THE BEST
Klik om te vergroten...