Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als je me review gelezen had, had je het kunnen weten. (X)-knop op het scherm waar je het stadion kunt kiezen.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi Cyrax77 :)!
    Die Pluspunten zie ik wel zitten...
    Vertrouw in elk geval op een Top game nu, en hoop dit vanmiddag ook zelf te mogen ervaren!

    Schrik er wel van dat de CPU moeilijk van de bal te zetten is, en dat het zelfs zo erg is dat jij als speler erg snel omvalt?!
    Hoop dat dit wel meevalt straks, en dat een STAM niet straks heel het veld over kan hobbelen, zonder dat iemand de bal van hem kan afpakken :cool:!

    Hoe staat het eigenlijk met de Slidings? Nog steeds een aantal verschillende tackels?
    Ook zijn de scheidsrechters en de keepers verbeterd?
     
  3. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi stukje :thumbs:
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, de CPU is moeilijk van de bal te zetten, maar niet onmogelijk. Ik denk dat dat ook wel goed komt we moeten het gewoon allemaal weer een beetje doorkrijgen. Tegen mensen is dat gelukkig niet zo, dat gaat wel lekker.

    De slidings zijn top, je kan nu beter een sliding maken waarmee je direct de bal ook hebt. Ook "raak" je minder snel een speler bij een sliding zodat je de overtreding niet tegen krijgt. Dat gebeurde ontzettend vaak bij eerdere delen, dan had je de perfecte sliding, maar je kleine teen raakte dan zijn teen en je had gelijk een vrije trap tegen.

    De scheids is absoluut verbeterd. Je mag nu eindelijk een duel aangaan zonder dat er constant gefloten wordt. Dat is heel goed want het geheel voelt daarom ook wat vloeiender en vanwege de trage snelheid van het spel is dat alleen maar goed.

    Ook de keepers hebben veel meer animaties (prachtige one-hand saves) en klemmen de bal veel beter. Wat ik er vet vind is dat je als je 1 op 1 op de keeper afgaat je vanwege de trage snelheid veel meer tijd hebt om te bedenken waar je hem plaatst. Maar de keeper heeft dat ook!


    En ik moet echt ff zeggen dat het spel er echt heerlijk uitziet. Prachtig scherp en de bekende spelers hebben echt mooie koppen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi, Mooi! :)
    Het zal inderdaad ook weer wennen zijn! Gewoon weer even het gevoel krijgen, van deze serie waarna je straks vast wel weer op een Top Niveau komt.

    Gunstig, dat scheidsrechters en slidings verbeterd zijn. Nu kon je met een Sliding, nog wel eens iemand raken met je kleine teen jah :cool:. Waardoor er ook weer METEEN gefloten werd, en de snelheid er weer uit was.
    Nu eigenlijk ook een belangrijke vraag voor mij:

    PES 5: Je schoot een vrije trap, en de keeper had hem. Maar NOOIT klem vast! Was gewoon altijd corner :).
    Niet echt storend, maar ook niet altijd realistisch.

    Oftewel, heeft de keeper in PES 6 de bal wat Vaker KLEMvast?!
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Misschien nog een leuk detail voor de mensen die nog geen Gold-Abonnement hebben. Je krijgt gratis 48-uur Xbox Live Gold bij PES.

    Ik heb gisteren pas drie potjes gespeeld. Gister met Ajax tegen een maatje met 4-1 van AZ gewonnen, eerste wedstrijd was 0-0.

    Online heb ik ook nog niet getest. Wacht wel even tot morgen (gelukkig ben ik dan ook vrij :D).

    Het spel speelt echt realistisch. De snelheid is goed en de graphics zijn echt scherp op een HD-tv. Ik zal ook nog een full-review schrijven t.z.t., zodat ik goed de plus en minpunten heb kunnen ervaren. Dat het spel een ongeveer een 9 haalt is bij mij ook al zo goed als zeker....
     
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee nee...ben gold onder een andere naam:b:
    ISS...good ol' dayz:lol:

    Ik verwacht hem vandaag trouwens..anders gaat de hens erin;)

    grtz
    T4

    ontopic: zou al eens gevraagd kunnen zijn, maar hoe speelt het met de 360 controller t.o.v. de dualshock?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Ik kreeg altijd kramp van de Dualshock, dus ik vind de 360 controller heerlijk spelen. Maar dat is persoonlijk. Gewoon zelf ervaren.....
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    tering hee scoorde net een heerlijke goal met Riquelme\o/
    vloeiende aanval over rechts, bal voor op crespo die legt terug op riquelme die op 20 meter van de goal staat. En de bal met binnenkantje voet in 1x in de linker kruising deponeert:) ging helemaal uit mn dak.. hij was zo mooi:+
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt hem toch wel opgeslagen? :D
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is dat dus weer net andersom. Ik heb van me zelf kleinere handen (valt opzich nog wel mee, maar ken gasten met kolenschoppen) daarom vond ik de dualshock beter. Je kunt bij de dualshock ook beter bij de R1+L1 (bij 360 = LB+RB). Op 1 of andere manier zijn die knoppen beter te gebruiken op een dualshock. Maar net wat ik zeg, das een persoonlijke mening
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Cyrax, nu houden we erover op :D
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil iedereen die Pes6 heeft superveel plezier wensen, voor zo'n spel zou ik eigenlijk ook wel een 360 willen hebben. Maar gelukkig zit in deel 5 van Nistelrooy bij Man. Unt. (favorite speler bij favorite team). Zal 1 van jullie ooit nog een potje pes5 spelen, voorlopig niet denk ik, maar ik blijf wachten.
     
  14. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    die wou ik ook maar dan het liefst de 42 inch versie maar die vond ik nog te duur nu kijk ik naar de nieuwe pioneer

    maar nu weer ontopic

    gisteren eerst tegen cyrax een paar potjes gespeeld en ik merkte duidelijk dat we allebei nog moesten wennen maar dat ik hier van ga genieten is wel duidelijk.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik heb pas 2 maal 48 uur gold gewonnen.
    :+ Oh ja, en dat van AZ maak ik wel weer goed.
     
  16. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat 48-uur Xbox Live Gold gaat denk ik al snel de XBW-verloter in.:)
    Tot oktober 2007 ben ik namelijk al voorzien van Gold.
    O o, wat is dat frustrerend zeg.. op de postbode wachten. :D
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik wilde ook 36" versie, de zogenaamde TrueHD, maar die bleek niet echt True-HD te zijn (1080i). Ook wilde mijn vriendin liever niet te groot (is ook haar huis). Toen heb ik voor de 32" gekozen en geld bespaard. Heb daarvoor nu twee zelfbouw speakers laten bouwen :D Zaterdag haal ik die op :D
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    jij bent vast de leukste thuis hehe ;)
     
  19. Lennard

    Lennard Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Pro Evo nu ook een tijdje (sinds gister ook 6), maar het is me nog steeds niet gelukt een normale vrije trap over de muur te krijgen (rechtstreeks op doel). Welke knoppen-combinatie moet ik daarvoor gebruiken?

    Verder speelt 6 uiteraard heerlijk!!
     
  20. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    In PES5 ging het zo:

    1. Met je speler draaien voor de gewenste richting.
    2. Je linkse knuppel helemaal naar voren houden.
    3. Schieten met X totdat hij precies in het midden van het balkje komt. :)

    Edit: Ik hoor de postbode!
    Edit 2: \o/ \o/ Ik heb heeeeeeem!\o/ \o/
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina