Ja, de CPU is moeilijk van de bal te zetten, maar niet onmogelijk. Ik denk dat dat ook wel goed komt we moeten het gewoon allemaal weer een beetje doorkrijgen. Tegen mensen is dat gelukkig niet zo, dat gaat wel lekker.
De slidings zijn top, je kan nu beter een sliding maken waarmee je direct de bal ook hebt. Ook "raak" je minder snel een speler bij een sliding zodat je de overtreding niet tegen krijgt. Dat gebeurde ontzettend vaak bij eerdere delen, dan had je de perfecte sliding, maar je kleine teen raakte dan zijn teen en je had gelijk een vrije trap tegen.
De scheids is absoluut verbeterd. Je mag nu eindelijk een duel aangaan zonder dat er constant gefloten wordt. Dat is heel goed want het geheel voelt daarom ook wat vloeiender en vanwege de trage snelheid van het spel is dat alleen maar goed.
Ook de keepers hebben veel meer animaties (prachtige one-hand saves) en klemmen de bal veel beter. Wat ik er vet vind is dat je als je 1 op 1 op de keeper afgaat je vanwege de trage snelheid veel meer tijd hebt om te bedenken waar je hem plaatst. Maar de keeper heeft dat ook!
En ik moet echt ff zeggen dat het spel er echt heerlijk uitziet. Prachtig scherp en de bekende spelers hebben echt mooie koppen.
Laatst bewerkt: 25 okt 2006