Alweer 10 bladzijden verder sinds mijn laatste bezoek hier!
Ik heb er een paar posts uitgehaald waarop ik graag wil reageren:
De posts hier net boven: Ik heb ook de guide en het is een geweldige hulp, ook erg leuk bij het ontwikkelen van strategien. Echt een aanrader!
Voor de 360 is de analoge stick beter. Dat merkte de maker van het spel Seabass (zie mijn avatar) ook en nu zijn Konami en Microsoft in bespreking om een nieuwe gamepad voor de 360 te maken voor betere d-pad besturing... geduld dus
Hangt van de afstand en de lengte van de spelers af die in de muur staan. Is niet zo gemakkelijk te zeggen, maar als richtlijn kan je het zó zien:
minder dan 20 meter--> d-pad naar beneden en bar tot halverwege laten gaan.
20-25 meter --> d-pad neutraal en bar tot halverwege
25-meer--> d-pad omhoog en bar tot halverwege (of verder als je voorbij 30 meter komt, maar daar vandaan scoor je zelden).
De keeper laat nog steeds soms los, maar het hangt nu veel meer van de kwaliteiten van de keeper af.
Toldo laat hem minder snel los dan Postma
Oh ja, ik zie hier regelmatig hoe jullie het tegen de cpu doen.
Zou het niet leuk zijn als jullie er ook steeds bijzeggen op welk nivo je speelde? Dan hebben we een beetje een idee...
Laatst bewerkt: 25 okt 2006