Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik de analoog, heb er zelf meer vrijheid mee
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik heb de game gisteren al bij een maat van me gespeeld (bartsmit ede gekocht)

    moet zeggen dat het een zeer verslavende game is met voornamelijk pluspunten en wat kleine minpunten.

    +
    gameplay
    nl competitie
    nl elftal
    meest realistiese voetbal sim ooit.

    -
    maar 5-6 competities
    8 stadions ( bv ado-ajax word dan in de het Real madrid stadion gespeeld wat ik erg onrealisties vind)
    muziek in menu ( echt Konami niet van deze tijd)
    kunt geen replay s opslaan.

    ik vraag me af waarom ze bepaalde dingen weg hebben gelaten .

    zou dat zijn ivm tijdgebrek of omdat er geen plaats meer is op de disc/game ?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdgebrek.. het was moeilijk om alles om te zetten naar de 360 ofzoiets .. vage smoes, en ze hadden natuurlijk gewoon een deadline, hij moest af.

    edit: gelukkig nu ook binnen gekregen.
     
  4. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, de master leagua (komt dat woord weer, verbeter me maar :9) is gewoon hetzelfde gebleven, maar het menu enzo ziet er echt super relaxt uit, ook bij regular training (kweetniet hoe het precies heet) kan je nu mensen selecteren die je wilt trainen waardoor hun conditie beter wordt, dus spelers die een pijltje omhoog hebben hoef je niet te selecteren en blijven in die vorm, transfer had ik ingesteld op normal en dat lukt niet echt, verder in de ML geen verschil (dat ik ontdekt heb)
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu lekker door kunnen spelen. Wat is Regular toch verdomd moeilijk zeg, ik kom daar echt niet tot scoren. In tegenstelling to de multiplayer, gister veegde ik een vriend met 3-0 van de mat af, je ziet echt het verschil met de CPU. Wat een top spel, ik ga nu weer spelen.
     
  6. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem binnen \o/ :thumbs: _O_
     
  7. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt t echt niet om een lobje goed te doen, ze gaan allemaal ruim over. En het lukt al helemaal niet om een fatsoenlijke voorzet te geven|:-
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip; koop de strategy guide. Ik heb m gisteren gehaald. Echt ALLE moves staan erin. (zit ook een dvd bij waarin ALLE moves worden uitgelegd, €15,- bij de FRS)
     
  9. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist met xboxhome gesproken, ze verwachten hem elk moment, maar kan ook morgen worden.....
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    E-Plaza in A'foort neemt niet op, Gamestore heeft hem vanmiddag hoogswaarschijnlijk :). Vanavond sporten en daarna lekker spelen, hopelijk.
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik die guide ook maar binnekort ga halen, lijkt me leerzaam
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    GDV, postbode is geweest, niks. Terwijl ZP hem gister heeft verstuurd.
    Wat een teringzooi. :mad:
     
  13. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de through ball? :D
    Diepteballetjes waren met PES5 altijd echt dodelijk.
    Nu krijg ik geen fatsoenlijke dieptebal die direct bij m'n aanvaller komt.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Alweer 10 bladzijden verder sinds mijn laatste bezoek hier!
    Ik heb er een paar posts uitgehaald waarop ik graag wil reageren:

    De posts hier net boven: Ik heb ook de guide en het is een geweldige hulp, ook erg leuk bij het ontwikkelen van strategien. Echt een aanrader!

    Voor de 360 is de analoge stick beter. Dat merkte de maker van het spel Seabass (zie mijn avatar) ook en nu zijn Konami en Microsoft in bespreking om een nieuwe gamepad voor de 360 te maken voor betere d-pad besturing... geduld dus :)

    Hangt van de afstand en de lengte van de spelers af die in de muur staan. Is niet zo gemakkelijk te zeggen, maar als richtlijn kan je het zó zien:
    minder dan 20 meter--> d-pad naar beneden en bar tot halverwege laten gaan.
    20-25 meter --> d-pad neutraal en bar tot halverwege
    25-meer--> d-pad omhoog en bar tot halverwege (of verder als je voorbij 30 meter komt, maar daar vandaan scoor je zelden).

    De keeper laat nog steeds soms los, maar het hangt nu veel meer van de kwaliteiten van de keeper af.
    Toldo laat hem minder snel los dan Postma :D

    Oh ja, ik zie hier regelmatig hoe jullie het tegen de cpu doen.
    Zou het niet leuk zijn als jullie er ook steeds bijzeggen op welk nivo je speelde? Dan hebben we een beetje een idee...
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  15. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    een fatsoenlijke D-Pad is inderdaad geen overbodige luxe. Vind dat min of meer een must voor pro evo.
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik liever de dualshock ik vind de controller van de 360 echt crap maar goed wordt al gesurgereerd dat er een nieuwe controller komt speciaal voor PES, hoop dat het in de vorm van de dualshock is
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is die guide voor velen handig. Ga mij deze ook is aanschaffen als ik hem tegenkom.
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    wat mij ook duidelijk opvalt na uren spelen is dat er veel tijd in de keepers is gestoken. Ze maken gruwelijke reddingen dat ze net hun hand er nog tegenaan zetten. Laten ballen ook realistischer los(klinkt zo raar :+ ). En ze voetballen beter mee, in de vorige delen als ze de bal kregen schoten ze de bal 9 vd 10 keer naar voren. Maar nu zoeken ze bij mij altijd de voetballende oplossing voorzover dat mogelijk is :) . Echt super.

    Edit: wie wil mijn 48 uur kaart? Alleen voor mensen die natuurlijk geen gold hebben ;) . PM me dan ff ..
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb het spel nu een dag+ nacht gespeeld, en moet zeggen dat het me wel bevalt maar dat ik er een dubbel gevoel over heb. zo is het uitverdedigen vaak lastig omdat de mannetjes de meest stomme passes geven terwijl je je hendeltje toch echt goed naar een ander mannetje richt, het dribbelen is weer makkelijker geworden weet niet echt of ik dit positief of negatief vind, en de mannetjes willen niet goed diep lopen.

    en sommige spelers zien er echt niet uit! robben bruin haar? echt wist niet wat ik zag, en dan niet een beetje bruin maar kastanje bruin. en dat kunnen we nu niet eens aanpassen. ook in de game zelf merk ik dat er nog dingen zijn weg gelaten.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  20. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu paar uurtjes en hij is lekkerrrrrrrrrrrr :D
    Voel wel dat dit weer flink wat oefenen gaat worden!

    Hebben jullie ook last van slowdowns af en toe? vooral bij het nemen van vrije trappen en corners.. beetje het playstation effect
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina