Even over de opmerkingen van mensen die hem nog niet binnen hebben gekregen van ZP:
Er heeft duidelijk op de site van Zuiderpark gestaan dat Zuiderpark niet kon garanderen dat mensen hem de releasedag binnen zouden hebben wanneer ze de game besteld hebben ná een bepaalde datum.
De mensen die PES6 vóór die datum besteld hebben, zouden hem dus als eerste opgestuurd krijgen.
Het kan dus goed zijn dat je hem ná die datum hebt besteld en dan heb je hem dus niet op de releasedag binnen.
Ik heb het spel begin september al besteld (twee stuks). Ik weet vanmiddag pas of ik ze binnen heb ja of nee.
Heb je hem daarvoor besteld en je hebt hem nog niet binnen, dan kan het zijn dat de TNT gewoon laat is. Ik heb ook wel eens platen besteld die ik niet op de gewenste dag binnenkreeg. Lullig als je ze op vrijdag verwacht en diezelfde avond ergens moet draaien. Niet het probleem van de webshop waar ik ze kocht, aangezien ik keurig een melding had gehad dat het verstuurd was.
Als je een mailtje hebt gehad van Zuiderpark met de mededeling dat het verstuurd is, zou je het pakketje in principe gewoon vandaag binnen moeten hebben gekregen. Zo niet, dan komt ie morgen.
Laatst bewerkt: 25 okt 2006