1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    hahaha_O_
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme.... wil ik net naar de brievenbus lopen. Gaat t niet lukken. Me vriendin heeft mijn auto mee naar d'r werk. Daar zitten de sleutels van de brievenbus aan. Ik word helemaal gek hier. Ik zie bij iedereen in mijn vriendenlijst. "PES, Online, During Match" staan. T*ringzooi
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt er eigenlijk ook nog een demo van deze game?? Aangezien ik nooit echt een PES-fan ben geweest maar de fifa07 demo zuigt, wil ik toch PES even proberen:)
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lagget het online ? is het net als fifa world cup waar het aan 1 stuk lagte
    met slowdowns ben ik wel tevreden mee maar tijdens het spel zelf, lagt het ?
     
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: lol
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    pfff wou dat ik online kon spelen :mad: zie allemaal mensen staan wie ik kan uitdagen en dan daat ik ze uit en dan krijgen we het weer: This room is nog langer exists :mad:
     
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8

    Nou sorry hoor, ik wist niet dat je zo snel aangebrand was bij een onvertogen woord over ZP...
    Ik hou er gewoon niet van om aan het lijntje gehouden te worden.That's all.
    Mja, als ik hem morgen niet heb word ik pas echt gek :)

    Trouwens, er zijn er zat die hem nog niet hebben gekregen vandaag van ZP, dus dat jij zegt dat TNT de fout in is gegaan slaat gewoon nergens op..
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Even over de opmerkingen van mensen die hem nog niet binnen hebben gekregen van ZP:

    Er heeft duidelijk op de site van Zuiderpark gestaan dat Zuiderpark niet kon garanderen dat mensen hem de releasedag binnen zouden hebben wanneer ze de game besteld hebben ná een bepaalde datum.

    De mensen die PES6 vóór die datum besteld hebben, zouden hem dus als eerste opgestuurd krijgen.

    Het kan dus goed zijn dat je hem ná die datum hebt besteld en dan heb je hem dus niet op de releasedag binnen.

    Ik heb het spel begin september al besteld (twee stuks). Ik weet vanmiddag pas of ik ze binnen heb ja of nee.

    Heb je hem daarvoor besteld en je hebt hem nog niet binnen, dan kan het zijn dat de TNT gewoon laat is. Ik heb ook wel eens platen besteld die ik niet op de gewenste dag binnenkreeg. Lullig als je ze op vrijdag verwacht en diezelfde avond ergens moet draaien. Niet het probleem van de webshop waar ik ze kocht, aangezien ik keurig een melding had gehad dat het verstuurd was.

    Als je een mailtje hebt gehad van Zuiderpark met de mededeling dat het verstuurd is, zou je het pakketje in principe gewoon vandaag binnen moeten hebben gekregen. Zo niet, dan komt ie morgen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je nou die melding krijgen als je zelf een game maakt en mensen uitnodigt :?
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er komt geen demo... Waar kom je vandaan Black Terror?
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gemerkt dat het afstandschieten behoorlijk moeilijk is, hopelijk is het wel mogelijk, want de keeper staat wel heel vaak op het juiste moment op de juiste plek, beetje a la Fifa
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Hebben meer mensen dit ?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat hebben meer mensen.
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Een keeper is ook niet dom om ergens anders te staan lijkt me logisch toch, hoewel ik er heel veel vanaf de middenveld heb ingeschoten omdat de keepers dan een behoorlijk stuk voor hun doel stonden
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Game hosten, "friends only" selecteren en dan iemand uit je vriendenlijst selecteren. Die krijgt dan een melding "Technotic invites you to play PES6".
     
  16. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik em dan ook!

    speelt egt super:D
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    :) zo onderscheiden de PES liefhebbers zich met de casual gamers, jaarlijks terugkerend ritueel
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    I know, I know. Ieder jaar is het hetzelfde gepiep, ook van gasten die PES al jaren spelen vaak. De eerste week of 2 een hoop gepiep en plots zien ze het licht.
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    vertel me niet hoe live werkt, maar hij zegt dat hij een melding krijgt van this room does not longer exist

    en hij zegt dat hij zelf een room maakt en mensen invite, dan kan je nooit zo`n melding krijgen. Aangezien je zelf de host bent
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    nog mensen, waarbij het online niet werkt? net als bij mij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina