Wie is er hier bekend met onbekende oorogsfilm? Ik vind deze zelf leuker dan die Hollywood films, omdat het een tikkie onvoorspelbaarder blijft, en ook dat je niet precies weet wat er gebeurd. Omdat het over het algemeen over onbekende gevechten gaat, hoe kijken jullie daarnaar?
hangt er helemaal vanaf welke oorlogsfilm je kijkt, en als het geen hollywood oorlogsfilm is dan heeft het vaak amper een budget, dus kun je daar vrijwel geen oorlogsfilm van maken...
Nou daar zul je niog van opkijken ik kijk zo beetje internet af kom zo op goede sites voor oorlog films, ik bedoel dan echt gewoon russische of chinese oorlogfilms http://www.foreignwarmovies.com ofzo die heft een aantal reviews met nog een tientallen die aan de beurt komen om nog gereviewed te moeten worden En er zittenecht erg leuke bij volgens mij
Saints and Solidiers vond ik ook een goede film en ook ging om het slag van Ardennen. Is in 2003 verfilmd dus nog niet zo oud
Ja die ken ik ook ,viond i kwat tegen vallen maar wel een leuke kant van de WW2 zo lekker in de Ardennen
Over de Ardenne zijn meestal ook de hardere films omdat het toch een van de zwaarste veldslagen uit de 2e wereldoorlog is..