Dit is dus wat ik gestemd heb .
De beste Ps2 game : Shadow of the Collosus ( Nooit zelf gespeeld want ik heb geen Psp dus weinig uitleg )
De beste Xbox game : Half-Life 2 ( echt letterlijk 1 van de beste games ooit de story ervan GEWELDIG )
De beste Xbox 360 game : The Elder Scroll 4blivion (Spel heb ik pas een week kben letterlijk verslaafd hieraan de gameplay is echt mijn type )
De beste Gamecube game : The Legend Of Zelda : The Windwaker ( Niet veel zeggen . ben gewoon zelda freak )
De beste P.C game :Doom 3 ( keer uitgespeeld ..... Oke meschien 20 keer ofzo game is fantastisch )
De beste Ds/Gba game : Super mario 64 Ds ( een remake van de oude Mario Vond ik wel heel leuk )
De beste Psp Game :Tekken : Dark Resurrection ( Heb geen psp Maar leek me wel leuk )
De beste Online game : Splintercell : Double Agent ( Had eerst de demo van Splintercell gespeeld Op Xbox live En was er meteen weg van )
De beste Spelcomputer : De Xbox 360 ( Heb niet veel te vertellen .. Alleen dat ik het gewon de beste Game console vind die veel uitgebreide game keuze bied )
Thats It .\o/ .
En Geen Fock,d op Berichten achterlaten ..... THNX
Laatst bewerkt: 25 okt 2006