Ik ben over de Demo erg te spreken! Het speelt lekker, van sluipen opeens overgaan naar kijharde actie! Toppie! Grafisch ziet het er goed uit, vind het blur-effect dat optreed wanneer je geraakt word ook erg goed bedacht. De view die je hebt in de helikopter is net als bij GRAW ook heel mooi, het 'rappling' is gaaf en 't ziet er allemaal gelikt uit! Het enige wat me stoorde was de eindeloze repetieve muziek.
kom maar op met 17 nov!!! Ik wil Vegas, en wel nu !!! helemaal wreed dat je je eigen gezicht met de Vision cam op een multiplayer chararcter kan zetten en dan lekker gaan knallen! De demo is iig een ZEER geslaagde demo
vanmiddag de demo uitgespeeld, heel vette demo. De actie is echt spectaculair en er zit lekker veel tactiek in zoals het natuurlijk hoort in een rainbowsix game
De objecten in het spel zijn een beetje vreemd en lijken een eigen leventje te leiden. Zo komen we een kamer binnen, knallen iedereen dood. Dan valt er door alle actie een deur van een locker tegen een teamgenoot aan en dat ding begint te stuiteren dat het een lieve lust is, met het nodige kabaal. Ik dacht dat er op me geschoten werd, al die klappen.
Ja! Dat heb ik ook gehad, irritant was dat. Zal wel gefixed worden voor release, lijkt mij! (demo is paar maanden oud)
zo juist de demo gespeeld en DAMN!!! deze ga ik zeker halen... 5 games in november die ik al wil hebben word een duur maandje
Ook irritant was bij mij een keer dat hij de hele tijd zij dat die trap in gebruik was, terwijl mijn teammaten toch echt al boven waren een tijd. En toen ik ze naar beneden riep en ze daar waren veranderde die status niet eens... kon dus niet verder, dus ff checkpoint laden. Hoop dat dat soort dingen in de retail versie weggewerkt zijn (zal haast wel denk).
ik vind het er mooi uitzien, maar de framerate is niet om over naar huis te schrijven. ik hoop dat ze het beter maken!
Game smaakt naar meer, Vind de kwaliteit van de beelden ook nog niet super. Had daar wel wat meer van verwacht, maar heeft zeker wel potentie deze game. Wacht er al zolang op!
eerst de terroristen doden voordat je met je cam onder de deur kijkt, dan heb je alle tijd om te taggen. En vervolgens binnen te vallen.