1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door itsamemario, 23 okt 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    misschien naar achter op de d-pad?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben over de Demo erg te spreken! :) Het speelt lekker, van sluipen opeens overgaan naar kijharde actie! Toppie! Grafisch ziet het er goed uit, vind het blur-effect dat optreed wanneer je geraakt word ook erg goed bedacht. De view die je hebt in de helikopter is net als bij GRAW ook heel mooi, het 'rappling' is gaaf en 't ziet er allemaal gelikt uit! Het enige wat me stoorde was de eindeloze repetieve muziek.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Met Back bedoelen we de knop back 8). Links van je Guide Button ;)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pijltje naar achter is toch de knop back? :+
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja ze hebben het over taggen van je enemies en dat doe je met de back naast de guide button :eek:
     
  6. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    De Back knop ingedrukt houden (dus die links van de Guide button).
     
  7. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was niet zo op de hoogte van de benamingen van de knoppen;)

    Bedankt!
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    kom maar op met 17 nov!!! Ik wil Vegas, en wel nu !!!

    helemaal wreed dat je je eigen gezicht met de Vision cam op een multiplayer chararcter kan zetten en dan lekker gaan knallen! De demo is iig een ZEER geslaagde demo :thumbs:
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik vindt hem fucking gruwelijkkk, misschien toch deze halen en wachten met GOW :confused:
     
  10. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag de demo uitgespeeld, heel vette demo. De actie is echt spectaculair en er zit lekker veel tactiek in zoals het natuurlijk hoort in een rainbowsix game:D
     
  11. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker ;)
     
  12. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De objecten in het spel zijn een beetje vreemd en lijken een eigen leventje te leiden. Zo komen we een kamer binnen, knallen iedereen dood. Dan valt er door alle actie een deur van een locker tegen een teamgenoot aan en dat ding begint te stuiteren dat het een lieve lust is, met het nodige kabaal. Ik dacht dat er op me geschoten werd, al die klappen.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja! Dat heb ik ook gehad, irritant was dat. Zal wel gefixed worden voor release, lijkt mij! (demo is paar maanden oud)
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zo juist de demo gespeeld en DAMN!!! deze ga ik zeker halen... 5 games in november die ik al wil hebben 8) word een duur maandje:+
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    taggen vind ik maar lastig, ik word de hele tijd neergeschoten als ik iemand wil taggen :mad:
     
  16. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook irritant was bij mij een keer dat hij de hele tijd zij dat die trap in gebruik was, terwijl mijn teammaten toch echt al boven waren een tijd. En toen ik ze naar beneden riep en ze daar waren veranderde die status niet eens... kon dus niet verder, dus ff checkpoint laden. Hoop dat dat soort dingen in de retail versie weggewerkt zijn (zal haast wel denk).
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er mooi uitzien, maar de framerate is niet om over naar huis te schrijven. ik hoop dat ze het beter maken!
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Game smaakt naar meer, Vind de kwaliteit van de beelden ook nog niet super. Had daar wel wat meer van verwacht, maar heeft zeker wel potentie deze game. Wacht er al zolang op!
     
  19. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst de terroristen doden voordat je met je cam onder de deur kijkt, dan heb je alle tijd om te taggen. En vervolgens binnen te vallen.
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    las vegas ziet er egt zo bruut mooi uit :D
     

Deel Deze Pagina