Volgens mij krijg je die 15 euro alleen terug als je het hele bedrag op 1 wedstrijd zet. Is het ook niet zo dat als je het goed hebt, 15 euro extra erbij krijgt?
FC Groningen - Excelsior Rotterdam 1 1.45 PSV - Sparta Rotterdam 1 1.12 Ajax - Ado Den Haag 1 1.12 Totaal Noteringen 1.82 Hier kan je wel 15 euro op inzetten dan win je 12.30
Telt die 15 euro dan ook voor een combo? , dat je het dus terug krijgt als je verliest, dan is dat wel een mooie combo. Ik lees net ook op de site van unibet dat je sowieso 15 euro extra krijgt of je nou verliest of wint.
Mars wat houd de dubbelkans eingelijk in? Is dat je het bij gelijkspel of winst voor de ploeg waar je op ingezet hebt, het goed hebt?
Net me 15 euro ingezet op combo met PSV, Ajax en Groningen. Quote van Groningen was al 0,10 omlaag gehaald.
Nou was wel te verwachten dat ze zouden winnen, was nog wel even spannend met groningen. Ongeveer 10 euro winst, en als het goed is krijg ik nog 15 euro extra erbij omdat het mijn eerste bet was \o/
Damn, wel een mooie combo. Je krijgt dan verdomme 9.56 x je inzet, nadeel is dat er veel meer fout kan gaan dan de eerste keer. Hoeveel heb je erop ingezet? Als je €25,40 inzet krijg je €242,82 terug Ik denk dat ik het maar op 15,40 houd, €147,22 is ook een mooi gedragje. Pff moeilijk, moeilijk.
Ik heb maar 5 euro ingezet , speel nog niet echt met groot geld. Hoop wel dat NAC en Utrecht onder die 2.5 blijven. Morgen om 15.00 trouwens happy hour bij unibet, kijken of er nog mooie quote's worden geplaatst
Heb nog niets doorgevoerd, maar ik ben een gierigaard en een broekpoeperd wat dit soort dingen aan gaat, dus ik houd het denk ook maar bij 5 euro. Is het nog een mooi bedragje mocht het goed gaan.
Heb voor vanavond Club Brugge - Moeskroen 3-Way HCP (0-1) 1 1.85 061027 Enkelvoudig(x1) 0/0 2.00 2.00 Weddenschap aangenomen 2006-10-27 17:02 (x1) [Weddenschappen geplaatst op de website] Totaal: 0/0 2.00 2.00 staat al 2-0 voor brugge dus
Die van gister gewonnen Voor dit weekend heb ik al staan Watford - Tottenham 2 @ 2.10 ----- Combo van Bayern München - Eintracht Frankfurt 1 Lyon - Nancy 1 SC Anderlecht - Lierse SK 1 @ 1.91 --------- Combo van Bolton - Manchester United 2 Sheffield United - Chelsea 2 @ 2.47