Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    die is er niet meer, want je kunt niks meer unlocken dus dit is alles wat er is
     
  2. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik neem aan dat je het over de pesshop hebt?

    Ik weet het nog niet, zo kan je bijvoorbeeld uit 15 ballen kiezen waarvan de laatste nog niet te kiezen is...
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0


    Nee dat is nog steeds een mening jij vind dat PES6 beter is dan PES5

    Ik vind zelf vooralsnog nou PES6 niet echt beter
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    nou k heb anders classic brazil geunlocked.. dus je kán wel unlocken:+
     
  6. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste is toch random?
     
  7. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem eindelijk binnen
    ik ging het gelijk gamen.
    me 1e indruk. best pittig vooral omte schietten
    en je kunt er echt heel veel meej ML lijkt me leuk met die :p: punten :p
    hoe kun je nu het beste schietten dat het niet over de goal gaat ?
     
  8. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    oh cool, dat wist ik niet :D
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej even een klein aandachtspuntje wat betreft het schieten!

    Ben er zelf achter gekomen( na een tijdje debiel hoog over te schieten) dat je tijdens de spanning bij een kans, erg snel per ongeluk de LB in drukt. Dit is dus om een (hoge) lob te geven. Heb er vooral veel last van gehad met 100% kansen, dan moest je ze scoren en druk je alle knoppen , bij wijze van spreken, in.

    Denk dat meer mensen hier last van hebben omdat de LB erg makkelijk wordt ingedrukt zonder dat je het wilt.

    Bij mij komt het iig steeds minder vaak voor, maar als je dus de bal Debiel hoog overschiet van erg dichtbij denk ik dat het daaraan ligt, vooral als je de schietknop niet helemaal vol hebt laten lopen.

    Greeeetz

    Edit: ehm hoe heb je brasil classic unlocked? is dat na een aantal wedstrijden? punten of cup uitspelen o.i.d. MEER INFO!!!! heeeeeel misschien komen er dan nog meer leuke extra's
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  10. mark8925

    mark8925 Guest

    ja ik weet t niet meer precies.. maar volgens mij omdat ik met brazilie de zuid-amerikaanse cup gewonnen had ..
     
  11. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer live geprobeert maar het gaat nog steeds niet goed.
    quick match werkt helemaal niet.
    en als je een match uit gaat kiezen moet je het eerst zo'n 30 keer proberen voordat die met iemand connect.
    En dan heb je een potje gespeeld kun je niet nogmaals tegen hem spelen dat is toch wel jammer.
    En ik heb ook niet kunnen ontdekken dat je 2 vs 2 kunt spelen online. ook jammer.
    Maar het gevoel na een overwinning is toch wel weer werelds.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind veel van de mensen die piepen over het schieten en passen echt een stelletje watjes. Dat meen ik echt, jullie zijn gamers van niks. En maar janken dat het allemaal zo moeilijk en raar is. Jezus, hou toch eens op, PES6 is moeilijk en je moet er tijd in steken om het leren. Ga anders fijn Fifa spelen, dat is niet zo diepgaand (koop de guide van PES6 maar en dan zie je hoe diep het gaat). Ik vind het ook allemaal lastig en ik zit nog niet eens op een kwart van mijn niveau met PES5, so what. I'll get there.

    En de mensen die zeggen dat PES5 zowat hetzelfde is als PES5 _0/ Slaap verder want het lijkt er niet eens op. Dat is echt de grootste nonsens. De gehele game is VOLLEDIG anders, de gameplay is trager, de passing is anders, looplijnen is veranderd, stats van de spelers is van veel groter belang (dus schieten met Stijn Vreven gaat anders als wanneer je met Pirlo schiet, leer dat toch eens), aannames zijn heel anders, keepers zijn verbeterd (vaker klem dan ooit) de AI is fors verbeterd enz.enz..........

    Nogmaals: Als je de potentie van deze game niet kunt zien dan snap je niet veel van het edele spel dat PES/WE heet. Zo simpel is het. Die gast die maar niet schijnt te kunnen schieten, get over it, en ga oefenen. Want ik kan het wel, dus jij ook. Ik vind het irritant om constant te moeten lezen dat je het een rotspel vind en dat het allemaal niet werkt voor je. Heel sneu, maar na 2 dagen weet je nog helemaal niets. PES kost weken en weken oefenen om een hoog niveau te halen. In PES5 had ik het ook, kon het amper en het lukte niet. Nu ben ik daar zo goed in dat ik precies weet wat ik wanneer moet doen en zo is dat bij alle delen gegaan. Dat zal ook bij deze zo zijn.

    Dus niet zo piepen en gewoon oefenen. Vindt je het na een maand spelen nog niets, verkoop hem dan maar snel. Nee, het is niet allemaal hossana in dit spel, echt niet. Het is ook niet de perfecte voetbalsimulatie. Maar het is wel een vreselijk goede voetbalgame, met een basis die onaantastbaar is vooralsnog. Die basis staat en vandaaruit gaat Konami iets heel moois bouwen dat nog jaren voort kan duren. En ja, er is nog veel te verbeteren, zeker weten. Maar dat weet Konami en dat gaat gewoon niet in 1 keer.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vs 2 online kan zowiezo niet. Wel offline.
     
  14. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hey miss kan je een edit mode unlocken :9 hehe
     
  15. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er originele namen gebruikt voor de classic teams?
     
  16. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik niet altijd met je eens, ze zijn super wisselvalig, ene moment pakken ze alles, andere moment laten ze simpele ballen over de achterlijn rollen
     
  17. bobus

    bobus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of je later updates kunt downloaden, bijvoorbeeld dat de edit-mode wordt uitgebreidt en dat je herhalingen kunt opslaan?
    Hebben er mensen al een konami cup gespeeld ? ik speelde gister een konami-cup met vrienden en dan kiezen we allemaal een team en dan drukken we op x om de computer zelf de tegenstanders in de poules te zetten. Maar nou was ik AS Roma en zat ik opeens bij ghana bordeaux en italie. Is dat niet een beetje raar, clubteams en landenteams door elkaar in de konami cup.
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    nog niet gekeken zal ff voor je kijken

    edit: bij brazilie iig niet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2006
  19. mars15

    mars15 Guest

    Balen voor jullie dat live niet lekker werkt
     
  20. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of bergkamp in het spel zit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina