Need for Speed: Carbon goedkoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 okt 2006.

1. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah precies perfectbas,
    maar welke heb jij besteld bij bol.com collectors of de normale, ik heb de collectors editie, en er staat ook nog dat die verwerkt wordt, maar op xboxworld.nl staat dat het 3 november komt, maar als je hem bij bol.com besteld staat 2 november, maar ik denk dat ik hem op 2nov krijg want, bol krijg die spellen heus wel eerder binnen vanuit amerika.

2. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de normale. hoop dat ik m ook op 2 november krijg. is nog maar een weekje :)

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem, nog geen mailtje en geen spel ontvangen. Oook nog ff hopen dus. Ze hoeven t mij ook echt niet te flikken.
    Uuuhm, kleine uitleg; denk je niet dat games in lag-loon landen worden geproduceerd ;)

4. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah zou kunnen, maar bol moet mij de collectors editie geven want anders koop ik nooit meer wat bij hun. Maar wat bedoel je nou eigenlijk nog steeds geen spel ontvangen, want het spel is nog niet eens uit. En ik vind bol toch wel betrouwbaar, misschien sturen ze niet eens een e-mail. Of ze sturen een e-mail als ze het spel binnen hebben en wanneer ze hem komen brengen.

5. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je überhaupt de rest van dit topic gelezen? Het gaat hier helemaal niet over de collectors edition maar over een fout op de bol.com site waardoor het mogelijk zou kunnen zijn om het spel voor 29,99 te krijgen.

En als jij meer dan 60 euro voor die collectors edition betaald hebt krijg je die natuurlijk ook!

6. mars15

mars15 Guest

Tuig is het bij bol.com heb nog geen antwoord terug op me mail

7. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan jou 6-dagen termijn rekken, let maar op.
    Heb je dit trouwens gelezen op de site onder "help"
    Krijg ik na mijn retourzending automatisch een nieuw artikel?
    Nee, wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, vervalt de betalingsverplichting voor het artikel of wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.
    Dit geldt toch alleen wanneer zij bijv. een defecte order leveren??

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh okej ik snap het.

9. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT. Ik heb net telefonisch contact gehad met de Geschillencommissie. Het verhaal uitgelegd. Hun denken dat wij in ons recht staan en Bol.com "verplicht" is ons het spel te leveren. Er is (wat ik al eerder zei) sprake van een gesloten koopovereenkomst. Wil ik het 100% weten moest ik contact opnemen met het Juridisch Loket (tel.: 0900-8020) en daar me verhaal doen. Persoonlijk wacht ik nog even met actie ondernemen omdat ik
    1. nog geen mailtje heb ontvangen en 2. zowel Most Wanted als Carbon nog niet heb ontvangen
    .

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dat is goed nieuws, ik heb em inmiddels al weer teruggestuurd naar Bol.com, gister het pakje binnen gehad met NFS MW, ik had de avond daarvoor contact opgenomen met hun en ze zeide dat het probleem bekend is en dat ik binnen 2 dagen een mail zou krijgen met een oplossing omdat ik er niet mee eens ben wat jullie flikken omdat idd wat hierboven staat dat je een koopovereenkomst hebt afgesloten voor dat ene bedrag

11. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds geen reply gehad en het spel is ook nog niet verstuurd, ik denk dus dat ze straks in 1 keer hun standpunt/oplossing communiceren.

We wachten rustig af want we staan in ons recht.

12. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0

nee geldt niet alleen voor defecte exemplaren ook voor die gevallen zoals deze :mad:

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee, de games die wij hier in Europa kunnen verkrijgen worden veelal in Ierland en Duitsland geproduceerd

sorry moest ik even rechtzettenO-)

14. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    dus dit kreeg ik als mailtjes de afgelopen dagen :confused: maar dat mailtje van de 20e zag ik vandaag ook pas dat er most wanted in stond.

15. mars15

mars15 Guest

hmm oke, ik vertrouw die 6 dagen ook niet

16. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb gisteren en vandaag nog een mail gestuurd met het verhaal dat de geschillencommissie meldde dat bol.com toch NFS:C zou moeten leveren, maar niks meer gehoord. Gek, want toen ik afgelopen zaterdag bol.com mailde kreeg ik twee keer die dag binnen een uur antwoord.

Ik wacht het tot morgenmiddag af, maar als ik niks hoor gaat die DVD weer op de post. Ik heb liever mijn geld terug dan dat ik opgescheept zit met een spel dat ik niet wil hebben.

17. milenko79

milenko79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het nu dag 4 sinds ik gemaild heb en ik heb ook nog niks gehoord (en er is nog niks opgestuurd). Ze zullen dus nog wel iets aan het bedenken zijn.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem geannuleerd, dat was zo gepiept ;)

19. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds geen mailtje, nog steeds need for speed: carbon wordt verwerkt.
    dus ik blijf hoop houden :)

20. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook perfectbas, maar sturen ze jouw dan een mail als ze het spel binnen hebben, ik ga er gewoon vanuit dat ze Carbon volgende week donderdag gewoon komen brengen.

Maar kan je met dit spel meerdere carriëres doen op 1 gamertag, want met TDU kan je maar 1 savegame op 1 gamertag doen, om een nieuwe game te beginnen met TDU moet je dan een hele nieuwe gamertag maken, maar misschien, omdat TDU echt een online spel is, maar ik hoop dat je bij Carbon meerdere carriëres kan doen op 1 gamertag, want ik ga cker met dit spel meerdere carriëres starten en niet dat je een nieuwe tag aan moet maken om een nieuwe carrëre te starten.
    Weet iemand het misschien??

Deel Deze Pagina