Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu al vele uren gespeeld en ik kan maar 1 ding zeggen, gewoon geweldig.

    de gfx, sound zijn subliem zelfs evengoed als fifa en ik kan het weten want ik heb ze allebei.

    op het gebied van gameplay springt pes er torenhoog bovenuit.
    ik speelde eerst op de 2de moeilijkheidsgraad, dat ging redelijk goed en ik won ook al mijn games. maar sinds gisteren een graadje moeilijker en het spel wordt nog leuker gewooon de max.

    online heb ik nog maar 2 games gespeeld. 1verloren en dan de andere mtach is de tegenstander vertrokken en tog krijg ik een verlies aangerekend
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er echt van dat het op Live niet soepel werkt.. die button-lag irriteert me.. hopelijk word dat nog opgelost..
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel komen, even geduld mijn zoon ;)
     
  4. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa gisteren terugggeven en lekker PES6 gehaald veeeeeeeeeeeeel beter

    maar dt is mijn eerste keer dat is pes speel dus ik bak er niks van ()

    wat is die special control knop ?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Beter, jij was eerst toch even aan het twijfelen? Toch het licht gezien haha.
    Nee hoor, ieder moet spelen wat hij leuk vind.
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Even om online cheaters tegen te gaan.

    Van tijd tot tijd krijg je wel is in een online match dat de tegenstander zegt dat JOUW xbox is vastgelopen en dat je moet resetten. DOE DIT NIET.
    op de een of andere manier kunnen ze het spel pauseren. Ze laten jou disconnecten en krijgen de punten. het beste is in zo'n geval gewoon je xbox aan te laten en niets te doen, filmpje kijken o.i.d. uiteindelijk gaan zij weg.

    Jammer dat ze er zijn
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een x met FIFA een cheater tegengekomen. Hij pauzeerde de game, ik stond 2-0 voor. Toen hij de wedstrijd verder liet spelen kon ik mijn spelers niet meer bewegen en hij maakte 3 doelpunten en won met 3-2. Ik was stomverbaasd, nog wel een berichtje gestuurd via Live! maar hij reageerde niet.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De special control knop is standaard de Rechter Trigger (RT). Die kun je indrukken als je schiet, waardoor je een geplaatst schot aflevert. Ook kun je hem indrukken als je stil staat. Als je dan bijv. naar achteren drukt, doet je mannetje een truckje met de bal. Ook kun je met deze knop de bal afschermen met je lichaam. Erg handige knop dus!
     
  9. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kan iemand me uitleggen
    wat regulate condition inhoud ( in ML )
    en die rode en groene icoontjes als je ze laat trainen
     
  11. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe erg ze in vorm zijn, bvb bij een grijs pijltje zullen ze wat minder aannemen of op doel schieten en met een rode, zijn ze in bloedvorm en zullen ze de bovengenoemde dingen iets beter doen. maar het hangt natuurlijk ook van de stats van de speler af :thumbs:
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het heeft er ook mee te maken of ze een volledige wedstrijd kunnen spelen. Een speler die een pijltje naar beneden heeft als condition, is op de helft van de wedstrijd waarschijnlijk moe (kun je zien in de formation settings).

    Zo kun je dus van te voren zien of je bepaalde spelers misschien rust moet geven.
     
  13. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat Strip Selection in de ML eruit is gehaald? Ik wil namelijk wel graag zelf de shirts selecteren...
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me 1e ranked match gedaan net, en heb gewonnen met 4-3! Joeppie, alleen verdedigen vind ik toch nog wel lastig! Maar wel lekker dat ik de 1e in iig heb gewonnen, nu maar weer ff player match doen :)
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, dit vind ik ook jammer vond het altijd erg leuk om een eigen team te maken.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Huh? Hij bedoelt dat je in de ML of in de standaard competitie geen shirts meer kunt selecteren voordat de wedstrijd begint. ;)
     
  17. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet echt wat ik van de game moet vinden. Heb hem sinds woensdag maar kan me soms echt zo erg irriteren aan een aantal dingen. Het schieten op goal gaat me nog steeds niet goed af. Schiet je uit de draai dan weet je zeker dat de bal over gaat en als je maar een beetje te hard de xknop indruk dan schiet de bal in een hoek van 90 graden omhoog (erg realistisch=( )
    Ook draait iedereen als dikke stront en sprint je tegen een verdediger aan dan heeft hij vaak de bal en obstructie kennen ze al helemaal niet.
    Ik heb soms echt het idee of ik FIFA aan het spelen ben en dat heb ik nog nooooit gehad met een deel in de pes serie.
    Ze hebben naar mijn teveel om willen gooien en op veel punten is de gewoon niet beter geworden en minder leuk om te spelen.
    En dan heb ik het nog geen eens gehad over wat ik allemaal mis. Waar zijn de cijfers voor de spelers gebleven na de wedstrijd, quick settings zijn ook verdwenen en zo kan ik wel door blijven gaan.
    Voor het eerst in de pes serie valt een deel tegen voor mij, ik weet niet wat het is, maar het klopt gewoon niet allemaal.
    Toch blijf ik doorspelen en hoop ik dat het gevoel veranderd...
     
  18. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets wat mij is opgevallen (misschien jullie niet): als ik offline met een maat speel tegen de computer, en ik hou A ingedrukt om pressure te geven, switcht hij automatisch naar een ander mannetje, zonder dat ik op switchen druk :confused:

    Heeft iemand dit ook opgemerkt want gebruik dit toch best vaak en vind het wel irritant.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    .

    Je moet echt proberen om het spel niet te spelen zoals je dat bij PES5 deed. Dat is echt zo. Ik heb er in het begin veel moeite mee gehad, maar nu voelt het echt heerlijk aan bij mij, ik weet nu dat ik gewoon anders moet spelen, de hele feel is veranderd. Ik hoop dat ook jij het juiste gevoel zal krijgen want het spel is het opzeker waard.
     
  20. tito

    tito Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0


    heb juist hetzelfde voor :mad: kspeel al vanaf reeks 1 pes en deze is echt niet te doen :mad: vroeger kon ik in de master league op hoogste niveau winnen en nu verlies ik altijd maar. Kweet ook niet wat er scheelt, het gevoel komt er echt niet in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina