ik weet nog niet echt wat ik van de game moet vinden. Heb hem sinds woensdag maar kan me soms echt zo erg irriteren aan een aantal dingen. Het schieten op goal gaat me nog steeds niet goed af. Schiet je uit de draai dan weet je zeker dat de bal over gaat en als je maar een beetje te hard de xknop indruk dan schiet de bal in een hoek van 90 graden omhoog (erg realistisch
)
Ook draait iedereen als dikke stront en sprint je tegen een verdediger aan dan heeft hij vaak de bal en obstructie kennen ze al helemaal niet.
Ik heb soms echt het idee of ik FIFA aan het spelen ben en dat heb ik nog nooooit gehad met een deel in de pes serie.
Ze hebben naar mijn teveel om willen gooien en op veel punten is de gewoon niet beter geworden en minder leuk om te spelen.
En dan heb ik het nog geen eens gehad over wat ik allemaal mis. Waar zijn de cijfers voor de spelers gebleven na de wedstrijd, quick settings zijn ook verdwenen en zo kan ik wel door blijven gaan.
Voor het eerst in de pes serie valt een deel tegen voor mij, ik weet niet wat het is, maar het klopt gewoon niet allemaal.
Toch blijf ik doorspelen en hoop ik dat het gevoel veranderd...
Klik om te vergroten...