wordt nu echt helemaal krankzinnig van de game. Ik geef het nog een paar dagen voordat ik hem in ga ruilen tegen FIFA.
De gameplay hebben ze gewoon helemaal verneukt.
1. Diepte pass door de lucht: Bij pes 5 dodelijk. Pes 6 krijg je een slappe hoge bal die je al stuiterend tegen je borst en hoofd onder controle moet krijgen. Waarom kan je geen strakke bal geven, nu heb je er niets aan.
2.overspelen: Ik weet niet wat het is of ze passen de bal waar niemand staat of hij gaat naar een speler die ik helemaal niet bedoelde of ze krijgen de bal niet onder controle. Bij pes 5 gebeurde het wel eens, maar nu echt te vaak.
3. over zijlijnen lopen: licht de bal half stil langs de zijlijn dan nemen ze negen van de tien keer de bal mee over de zijlijn terwijl ik toch echt mn pookje (van de controller) de andere kant opwijst.
4. Schieten: wil je een keer flink uithalen dan gaat de bal huizenhoog over of ze schieten heel lullig met de buitenkant voet of wat het ook mag voorstellen. Ziet er heel onnatuurlijk, onrealistisch en slecht geanimeerd uit en leverd zelden een doelpunt op.
5. het voelt soms echt aan of je in een half moeras speelt, en het veld ziet er ook vaak zo uit.
Had trouwens ook in ML dat mn keeper (cech) een kopbal met een pisboog zo over zn hoofd liet gaan, hij bleef gewoon stilstaan en deed niks. Het was echt geen keepersfout ofzo, zag er meer uit als een fout in het spel.
Ik weet echt niet meer wat ik met het spel aan moet, elke keer begin ik weer en eindig helemaal gefrusteerd. Geef mij maar pes 5 met pes 6 graphics en animaties.
Laatst bewerkt: 30 okt 2006