1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg goede verhalen van online gebeuren alleen vallen die je minder op dan de slechte verhalen. Ik heb er zelf namelijk weinig last van en heb erg veel plezier met online spelen tegen friends. Ranked heb ik nog niet geprobeert, maar is volgens mij ook best te doen.
     
  2. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt nu echt helemaal krankzinnig van de game. Ik geef het nog een paar dagen voordat ik hem in ga ruilen tegen FIFA.
    De gameplay hebben ze gewoon helemaal verneukt.
    1. Diepte pass door de lucht: Bij pes 5 dodelijk. Pes 6 krijg je een slappe hoge bal die je al stuiterend tegen je borst en hoofd onder controle moet krijgen. Waarom kan je geen strakke bal geven, nu heb je er niets aan.
    2.overspelen: Ik weet niet wat het is of ze passen de bal waar niemand staat of hij gaat naar een speler die ik helemaal niet bedoelde of ze krijgen de bal niet onder controle. Bij pes 5 gebeurde het wel eens, maar nu echt te vaak.
    3. over zijlijnen lopen: licht de bal half stil langs de zijlijn dan nemen ze negen van de tien keer de bal mee over de zijlijn terwijl ik toch echt mn pookje (van de controller) de andere kant opwijst.
    4. Schieten: wil je een keer flink uithalen dan gaat de bal huizenhoog over of ze schieten heel lullig met de buitenkant voet of wat het ook mag voorstellen. Ziet er heel onnatuurlijk, onrealistisch en slecht geanimeerd uit en leverd zelden een doelpunt op.
    5. het voelt soms echt aan of je in een half moeras speelt, en het veld ziet er ook vaak zo uit.

    Had trouwens ook in ML dat mn keeper (cech) een kopbal met een pisboog zo over zn hoofd liet gaan, hij bleef gewoon stilstaan en deed niks. Het was echt geen keepersfout ofzo, zag er meer uit als een fout in het spel.
    Ik weet echt niet meer wat ik met het spel aan moet, elke keer begin ik weer en eindig helemaal gefrusteerd. Geef mij maar pes 5 met pes 6 graphics en animaties.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook online geweest alles is traag en gewoon te triest om mee te spelen.. pas als mensen echt tevreden zijn over online spelen ga ik ook echt online gamen
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik kan zeggen geef het wat meer tijd wen aan PES6, ik zelf vind PES ook niet geweldig maar meer een goeie game.. meer niet..
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    1. Oefenen
    2. Oefenen
    3. Oefenen
    4. Oefenen
    5. Oefenen

    Ik meen het, al je punten zijn al eerder genoemd door mensen, maar die komen er bijna allemaal van terug. PES6 is geen PES5, gelukkig maar.
     
  6. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    pes 5 was geweldig deel 4 ook, maar deel 6......
     
  7. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    is super. :thumbs:
     
  8. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat het door oefenen wel gaat lukken, maar het klopt gewoon niet. Je kan uberhaubt niet schieten uit de draai (je kan amper draaien sowieso). er zijn gewoon een aantal dingen fout/onrealistisch en dat bederft het spelplezier.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is veel realistischer dan ooit tevoren en daardoor ook lastiger.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Door die klote stick pass ik wel vaak fout, maar verder lekker spel. Realistisch, maar 5 vond ik ook erg lekker! Me zwager moet aan 6 nog erg wennen en loopt daarom alleen maar te vloeken :p
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens iemand opgevallen dat als de tegenpartij een ingooi heeft, dat je dan niet in de rug kan staan bij de tegenstanders?:confused:
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    In het echt moet je eigenlijk ook afstand houden, alleen gebeurt dat bijna nooit!
     
  13. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant is het wel realistischer, maar het blijft een spel en ik denk dat ze er soms te ver in gaan. Maar die ballen die de hele tijd overvliegen vind ik niet realistisch (soms gaan ze echt in een hoek van 90 graden omhoog)
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik erger mij tog aan 1 ding en dat zijn soms de framedrops bij een lange pass of op een bepaald moment in een wedstrijd.
    het gebeurt niet elke wedstrijd maar tog soms
     
  15. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  16. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    je snapt wat ik bedoel;)
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dit mag gesloten worden, ik heb het zevende deeltje al gemaakt
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Deel 7 is er dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina