nog een paar dagies jongens en dan is die eindelijk uit! klaar om online te spelen, en klaar voor de single! kan nu de demo level bijna met mijn ogen dicht spelen
Ik verwacht hem nog steeds pas op 17 november. het zou een fijne verassing zijn als hij eerder uit was maar ik heb niet het gevoel dat het zal gebeuren.
ik koop hem wel als hij een keertje goedkoper is, vind het echt een super spel maar ik moet al zoveel dingen kopen de komende 2 maanden.
Ik ga zo even naar E-Plaza om hem daar te pre-orderen. edit: Daar zeggen ze ook 17 november Balen, ik verheug me heel erg op deze game, nog meer dan de andere games die de komende tijd uitkomen!
Echt irritant heb haast geen geld . Dus ik denk dat ik met tony hawk even zal wachten ik koop eerst Cod3
Ik heb mijn avatar al verandert in de aanloop naar mijn beste aankoop van het jaar! Ik kan niet wachten...
heeft iemand in de demo alle gaps al gevonden??? ik moet namelijk nog maar 1tje, dat is '' snake charmer '' weet iemand waar die zit??? heb ik al een paar keer gevraagd, mr nog geen reacties jmmr genoeg..
Oct 24, 2006 11:01 am PT SnakeCharmer-Using the section of Qp by the film guy,ollie up to and grind the powerline towards the secret spot,at the end of this grind it will shove you towards the blue snake-rail,time your ollie and grind that snake! ---
Check de fanatiekelingen hier ! Ik vind de DEMO heerlijk om zo af en toe tussen door eens te doen... Beetje tricken en rond vliegen... Zo zal ik het spel ook niet halen, maar zoals alle voorgaande delen, LENEN van een maat van mij !
Schaam je! De allerbeste Tony Hawk game ooit wordt dit! Ik kan echt niet wachten, ik ben de demo ook echt alleen maar aan het spelen!
niet eens lenen, ik heb (net zoals bij de meeste voorgaande delen) genoeg aan de demo als je de demo hebt gezien, dan heb je ook gelijk alles gezien
mmh, dat denk ik weer niet, ik denk dat er wel genoeg opdrachten zijn in de full game die vast wel zullen verschillen... kheb trouwens in de demo ook geen natas spin ergens kunnen doen, dus die heb ik zelf nog niet gezien
was echt een vette demo ik denk dat ik het spel wel ga halen alleen als ie wat goedkoper is want ik heb american wasteland gehad maar dat was een bout game gelijk weer verkocht.
Tony Hawk P8 zal ik denk alleen de single player gaan spelen. Wordt keihard online geglitched, zitten wat fouten in en haalt het leuke eruit.
Wat kun je online doen in deze game? Met 12 man tegelijk een beetje rondboarden en wie het meeste punten haalt wint? Of hoe moet k dat zien?
Online kan je verschillende games spelen, dezelfde als in AW + nog een nieuwe spelmodus genaamd 'walls' .