1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Tony Hawk Project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

  1. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck yeah, dat doe ik ook atlijd op die curb waar je ook een auto-nail-the-trick krijgt

    tony8 rawks!
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een paar dagies jongens:cool: en dan is die eindelijk uit! klaar om online te spelen, en klaar voor de single! kan nu de demo level bijna met mijn ogen dicht spelen ;)
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht hem nog steeds pas op 17 november. het zou een fijne verassing zijn als hij eerder uit was maar ik heb niet het gevoel dat het zal gebeuren.
     
  4. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal staat 17 november, maar ik zou hem ZO graag eerder zien!
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem wel als hij een keertje goedkoper is, vind het echt een super spel maar ik moet al zoveel dingen kopen de komende 2 maanden.
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo even naar E-Plaza om hem daar te pre-orderen.

    edit: Daar zeggen ze ook 17 november :mad: Balen, ik verheug me heel erg op deze game, nog meer dan de andere games die de komende tijd uitkomen!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  7. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt irritant heb haast geen geld :p. Dus ik denk dat ik met tony hawk even zal wachten ik koop eerst Cod3 :)
     
  8. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij regiovrij is, is playasia interessant ;) 35 euro incl verzend ongeveer.
     
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn avatar al verandert in de aanloop naar mijn beste aankoop van het jaar! Ik kan niet wachten...
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand in de demo alle gaps al gevonden??? ik moet namelijk nog maar 1tje, dat is '' snake charmer '' weet iemand waar die zit??? heb ik al een paar keer gevraagd, mr nog geen reacties jmmr genoeg..
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Oct 24, 2006 11:01 am PT
    SnakeCharmer-Using the section of Qp by the film guy,ollie up to and grind the powerline towards the secret spot,at the end of this grind it will shove you towards the blue snake-rail,time your ollie and grind that snake!
    ---
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Check de fanatiekelingen hier :cool:!
    Ik vind de DEMO heerlijk om zo af en toe tussen door eens te doen...

    Beetje tricken en rond vliegen...
    Zo zal ik het spel ook niet halen, maar zoals alle voorgaande delen, LENEN van een maat van mij :)!
     
  13. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Schaam je! ;) De allerbeste Tony Hawk game ooit wordt dit! Ik kan echt niet wachten, ik ben de demo ook echt alleen maar aan het spelen!
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    niet eens lenen, ik heb (net zoals bij de meeste voorgaande delen) genoeg aan de demo :cool:

    als je de demo hebt gezien, dan heb je ook gelijk alles gezien O-)
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh, dat denk ik weer niet, ik denk dat er wel genoeg opdrachten zijn in de full game die vast wel zullen verschillen... kheb trouwens in de demo ook geen natas spin ergens kunnen doen, dus die heb ik zelf nog niet gezien :p
     
  16. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    was echt een vette demo ik denk dat ik het spel wel ga halen alleen als ie wat goedkoper is want ik heb american wasteland gehad maar dat was een bout game gelijk weer verkocht.
     
  17. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk P8 zal ik denk alleen de single player gaan spelen. Wordt keihard online geglitched, zitten wat fouten in en haalt het leuke eruit.
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat kun je online doen in deze game? Met 12 man tegelijk een beetje rondboarden en wie het meeste punten haalt wint? Of hoe moet k dat zien?
     
  19. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Online kan je verschillende games spelen, dezelfde als in AW + nog een nieuwe spelmodus genaamd 'walls' .
     

Deel Deze Pagina