Niet zo happen.
Toont maar weer eens aan hoe emotieloos een forum soms kan zijn, want je hebt mijn post totaal verkeerd opgevat. Was helemaal niet zo serieus bedoeld. Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik Muse dus goed vind en dat je ze een kans moet geven. Dat er mensen zijn die het niet leuk vinden weet ik heus wel [die zijn er heel veel] en dat kan ik goed begrijpen. Nu weet ik dat je daar één van bent en heb ik er ook geen problemen mee.
Daarbij ging datgene over het lijstje niet over de openingspost, maar naar al die indie bands die ik goed vind. Ik een grote fan en luister dan ook naar veel bands die ik daar allemaal als [vriendelijke] tip bij kon zetten. Zie de post dan ook niet meer als dat; een tip.
Marja, over emo gesproken...ik denk dat 9 van de 10 keer dat iets emo genoemd wordt het niet puur emo is. Ik kan het volgende bijna niet uit mijn strot krijgen, maar de echte emo komt uit een andere tijd en dat is anders dan bijvoorbeeld My Chemical Romance. Het heeft natuurlijk wel emo invloeden, maar dat is hetzelfde als dat je Macaroni en Spaghetti hetzelfde vindt omdat er toevallig eenzelfde ingrediënt in zou zitten. Veranderd overigens niks aan de mening natuurlijk, maar emo wordt tegenwoordig al te snel genoemd terwijl het gaat om enkel wat invloeden. Ik ben het dan dus ook met Elendill2003 eensch.
Laatst bewerkt: 2 nov 2006