Dat gebeurd zomaar en heeft niets met de gameplay te maken. Die is namelijk veel beter dan dat van Fifa. Ik kom echt uit de PES scene en bij ons is er helemaal niemand die PES6 niet goed vind en gaat ruilen voor Fifa _0/ Geloof me, echt niet haha.
De PES spelers die ik ken (ik ken er zat, meer dan jij iig) gaan echt niet Fifa kopen omdat dat online beter werkt. De gameplay van Fifa kan nog steeds niet tippen aan dat van PES6, dat is gewoon een gegeven. Het realisme van PES6 is onaantastbaar en daar komt Fifa gewoon niet bij in de buurt. Dat er online e.e.a. schort aan PES6 weten we nu allemaal wel. Ranked matches kun je op dit moment amper spelen, maar friendlies gaat prima.
Op het gebied van gameplay is er niets mis met PES6, hij is beter dan ooit. Dat er een heleboel mist aan features is een jammerlijke zaak, maar laten we a.u.b. Fifa niet vergeten. Na 3 versies op een next-gen console laat EA nog steeds grote delen weg van hun sportgames en zelf op gameplay gebied halen ze gewoon e.e.a eruit met het verhaal dat de gameplay zo geweldig is en daarom zitten er geen moves in het spel. Tuurlijk EA, we kijken ook geen van alle graag naar een Ronaldinho want dat is natuurlijk niets aan.
Laatst bewerkt: 3 nov 2006