Ik zeg niet dat ik verstand van voetbal heb. Ik zeg alleen dat de argumenten die hij opnoemt nergens op slaan, want dan zou ik een gigantische voetbalkenner moeten zijn en dan is zijn argument al helemaal ontkracht, capiche?
Je kan 10 jaar wiskunde les krijgen, maar als het je niet ligt, dan wordt het niets. Net als voetbaltalent. Situaties inschatten, op het juiste moment beslissen, noem maar op. Dat zijn dingen die niet te trainen zijn. Dat zit in je, of niet.
Gozer, ik ben zelf ook Ajacied in hart en nieren. Heb tig jaar al een seizoenskaart in vakkie 127. Ik zeg alleen dat er een hoop mensen zijn voor welke club dan ook, die het gewoon leuk vinden om het spelletje te bekijken en verder weinig verstand van voetbal hebben (vooral veel Ajax publiek is niet echt betrokken bij het spelletje, of merk jij een andere sfeer dan als je in het stadion zit?). Verder kom ik op meer plekken dan jij kan ik je al vertellen en heb ik meer vrienden dan jij denkt. Eerlijk gezegd snap ik die reactie van jou dus niet. Voel je je aangevallen ofzo?
Hoewel ik Ajacied ben, ben ik het niet 100% met je eens. Wel met het feit dat ze een verstandige keuze hebben gemaakt om voor Ajax te zijn
Goed en nu weer ontopic, want de laatste paar replies sloegen echt nergens op.
Zou je eens moeten doen (een maand lang). Ben dan benieuwd wat je ervan vindt.
Laatst bewerkt: 3 nov 2006