1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt alleen verstand van voetbal, als je weet dat PES realistischer is.. sorry hahahaha maar dit is echt grootste onzin wat ik gehoord heb..


    Iedereen kiest zijn eigen voetbal game en die beleefd het op zijn/haar manier..
     
  2. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat toch de meeste mensen voor PES gaan. nou, ik had m gekocht, vond m irritant spelen en heb m de volgende dag geruild voor FIFA07.
    heb toch echt uitgebreid zoveel mogelijk van PES uitgeprobeerd maar t is toch niet mijn ding.
    misschien wel omdat ik altijd fifa heb gespeeld, maar fifa07 vind ik echt groots vermaak. ziet er goed uit, aan vele details is gedacht, speelt realistischer dan de eerdere fifa's en is gewoon leuk. enige jammere vind ik dat de nederlandse competitie er niet in zit... maar die zal EA later nog wel toevoegen voor extra geld ofzo... stelletje gierigaards... zelfde als wat ze nu al doen met NFS:carbon
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    bij fifa is de speelsnelheid enorm hoog.. is bij echte voetbalwedstrijden toch ook niet:confused:
     
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ye right ik snap niks van voetbal. Ik zit er alleen al 11 jaar op, ik ben al naar meer dan 20 wedstrijden van ajax geweest en ik volg altijd de champions leage, uefa cup en de competitie.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kom je erbij dat het enorm hoog is? Het is juist precies een goed tempo zoals het in het echt ook ongeveer is. Als ik pes speel krijg ik meer het gevoel dat ik met amateur clubs loop te spelen.
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ach man als je over die dingetjes begint ga ik nogeneens met je in discussie, ik bedoel maakt de snelheid iemand die verstand van voetbal heeft..
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jammer dat je het niet langer de tijd hebt gegeven. In het begin is het voor iedereen wennen, al helemaal als je Fifa gewend bent. Je moet gewoon teveel werken zeg maar. Maargoed, ieder zijn ding!
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    dat laatste niet,en dat zeg ik ook niet;) . Maar het heeft wel te maken met hoe realistisch een game is. Ik vind persoonlijk het tempo in fifa veels te hoog maja dat kan natuurlijk.
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    ey maar dat is wel waar we t de hele tijd over hebben. Die gast ruilt t al om na 1 dag.. zelfs ik bakte er nog nix van na 1 dag.Terwijl ik pes toch al sinds deel 3 doe.Maarja ieder zn ding inderdaad
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe de tempo met fifa, heb alleen de demo gespeeld en daar ga ik geen conclussie over trekken.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Whoo

    Whooohooohooo!!

    Echt waar?

    Syzigy, dat wil nog niet zeggen dat je verstand van voetbal hebt. Sommigen kunnen na 20 jaar nog geen bal fatsoenlijk raken en begrijpen het spelletje nog niet. Sommige (ook Ajax fans) hebben geen verstand van voetbal (velen zelfs). Het volgen van wedstrijden op TV in de champions league, uefa cup of in de Eredivisie zorgt er ook niet altijd voor dat je het spelletje beter gaat begrijpen.

    Dus kom aub met een beter argument. Ik wacht je reactie af :b:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou Jows, zeg het maar. Waarom heb jij nu WEL verstand van voetbal?
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    hij speelt pes ;)
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    wtf slaat dat op? jij kent tog niemand want je komt nooit achter je xbox en pc vandaan...:x
     
  15. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24

    mmmmm.dan zou ik denken dat hij geen verstand van voetbal heeft. \o/
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kleuters, jezus.

    We kunnen niet voor elkaar bepalen wie er verstand van voetbal heeft. Het is algemeen bekend dat PES de werkelijkheid het dichtst benaderd als simulatie. Dat wil niet zeggen dat het dan ook leuker is. Ik vind van wel, maar niet iedereen deelt die mening. Geeft niet, ieder zijn eigen smaak. Maar laten we niet bepalen voor elkaar wie er verstand van voetbal heeft.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Alleen ajacieden hebben verstand van voetbal ;)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is dan wel weer waar :+ . Jij gaat dus toch voor PES6?;)
     
  19. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Fifa:b:

    Heb het altijd goeie games gevonden en ik heb me dr ook heel wat uurtjes mee vermaakt. Dus ga ik ook nu weer voor Fifa 07 in plaats van PES 6. Al moet ik wel zeggen dat ik nog nooit PES heb gespeeld:x
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zeg niet dat ik verstand van voetbal heb. Ik zeg alleen dat de argumenten die hij opnoemt nergens op slaan, want dan zou ik een gigantische voetbalkenner moeten zijn en dan is zijn argument al helemaal ontkracht, capiche?

    Je kan 10 jaar wiskunde les krijgen, maar als het je niet ligt, dan wordt het niets. Net als voetbaltalent. Situaties inschatten, op het juiste moment beslissen, noem maar op. Dat zijn dingen die niet te trainen zijn. Dat zit in je, of niet.

    Gozer, ik ben zelf ook Ajacied in hart en nieren. Heb tig jaar al een seizoenskaart in vakkie 127. Ik zeg alleen dat er een hoop mensen zijn voor welke club dan ook, die het gewoon leuk vinden om het spelletje te bekijken en verder weinig verstand van voetbal hebben (vooral veel Ajax publiek is niet echt betrokken bij het spelletje, of merk jij een andere sfeer dan als je in het stadion zit?). Verder kom ik op meer plekken dan jij kan ik je al vertellen en heb ik meer vrienden dan jij denkt. Eerlijk gezegd snap ik die reactie van jou dus niet. Voel je je aangevallen ofzo?

    Hoewel ik Ajacied ben, ben ik het niet 100% met je eens. Wel met het feit dat ze een verstandige keuze hebben gemaakt om voor Ajax te zijn ;)

    Goed en nu weer ontopic, want de laatste paar replies sloegen echt nergens op.

    Zou je eens moeten doen (een maand lang). Ben dan benieuwd wat je ervan vindt.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006

Deel Deze Pagina