Het lijkt me aan het programma te zien dat de heer Wilders een tweetal bezoekjes aan belgie heeft afgelegd , zo te zien is hij minstens één keer gaan eten met de belgische premier, vld'r Verhofstadt en is hij vervolgens onder de lakens gedoken met De Winter van het vlaams belang.
Jaja , zegt het spreekwoord "veel beloven en weinig geven doet alle zotten in vrede leven" jullie iets,het is hier namelijk van toepassing.
Dit is een uit de liberaalse hoek gepikt voorstelletje ,waarbij het vrijwel zeker is dat circa 12 tot 14 miljard hiervan naar de bedrijfswereld zullen gaan , en dat de grootste belastingbetaler in nederland, de werkende mens dus enkel maar peanuts zal krijgen.
En denk nu niet dat je écht belastingsvermindering gaat krijgen,aangezien ze wel één of andere nieuwe belasting zullen uitvinden, of erger nog enkele bestaande belastingen een beetje zullen verhogen,accijnsen op olieprodukten en tabak of alcohol een beetje verhogen weet je wel het gaat dan om de kyoto-norm of om je eigen gezondheid ,of een indexsprongetje zullen overslaan , ze hebben zoveel keuzes om die miljarden terug te verdienen.
zonder dat je er veel erg op hebt.
Editje ja,ja met zo een belastingsverminderingsvoorstel won de vld in belgie in 2003 de verkiezingen,en de arbeider was de laatste die zijn vermindering kreeg aangezien de bedrijfswereld de eerste begunstigde was.
Nou heb ik dit jaar een fantastische vermindering van 7 euro per maand gekegen wat een bedrag van over een volledig jaar de fantastische ongeëvenaarde som 84 euro uitmaakt,en ja daar deden ze destijds in de krant nogal vrij euforistisch over en stelden ze steeds wéér voorbeelden voor die door de grote meerderheid van de gezinnen niet haalbaar was,wat een magistraal cadeau van mijn regering die voor de rest al méér dan 50% van mijn brutoloon opeist,en maar liefst 80% brutoloon van ieder overuur dat ik presteer ....
Er zit alleen maar één klein addertje onder het gras....en dat is dat ik gedurende de laatste drie jaar telkens in januari een bijkomende belasting in de ziekenzorgverzekering dien te betalen van 50 euro per persoon,iets wat in mijn geval een bijkomende uitgave van 200 euro betreft.
Mooi toch die regering, zij zorgen voor je, totdat ze het laatste druppeltje uit hebben gezogen, en dit is wat jullie óók op lange termijn te wachten staan, dus bonne chance...je zal het nodig hebben.
Hahaha, hiervoor moet men het hele rechtenstelsel aanpassen,en dit gaat zó snel dat het best eens 2050 zou kunnen wezen dat dit dan aangepast is voor zover het onderweg allang niet begraven is.
En wat baat het als men een hogere straf uitspreekt ,en dit terwijl men de minumumstraffen erg beperkt houdt omdat alle gevangenissen overvol zitten.
En minimumstraffen zijn trouwens al aanwezig in het rechtenstelsel....ze moeten alleen nog gerespecteerd én uitgevoerd worden.
Voor mij is er géén verschil tussen 30 jaar gevangenisstraf en vervroegde vrijlating na 12.5 jaar en tussen levenslange gevangenisstraf en óók vervroegde vrijlating na 12.5 jaar.
Het enigste fantsoenlijke standpunt in het héle programma.... bravo \o/
Jaja, laat eerst het hele bestel maar ondermijnen door besparingen allerhande en ga dan nadien maar roepen dat het allemaal terug beter moet....waar gaat hij trouwens het geld vandaan halen om dit te realiseren.
Hier het Filip De Winter effect,ga dan bij alle publieke locaties dan maar gelijk de kruisbeelden en foto's van koningin Beatrix weghalen, aangezien dit bij bepaalde mensen net zo'n reacties kan oproepen als het dragen van een hoofddoekje,en dit terwijl alle vrouwen hier nog géén honderd jaar geleden óók een hoofddoek droegen.
Tja, ze verdienen nu al véél te veel ,voor wat ze waard zijn , dit is er het beste bewijs van, maar wat zedig wordt gezwegen is dat een kamerlid na 25 jaar in de kamer een vol pensioen trekt van vele duizenden euro's per maand,moet jij als loontrekkende maar eens na 25 jaar arbeid op pensioen proberen te gaan ,ten eerste mag je niet, je moet zo'n 45 jaar hebben gewerkt,en dan pas mag je óók op pensioen en voor véél minder .
En wie gaat dat betalen,allemaal loze beloften ,wat maakt het nou uit of er 1 of 2 nachtverpleesters per 50 bedden aanwezig zijn, het gaat te weinig zijn omdat dit de staat te veel geld kost, en in de prive-rusthuizen rekenen ze dit wel door naar hun patiënten zodat dit gaat evolueren van duur naar quasi onbetaalbaar.
Op het bovenste hahaha pure bullshit en een goedkope poging om de jongere weggebruikers onder ons hiermee te lokken...
Hahaha, de schoothondjes van bush, en oow die steun is zeker gratis.....
Bijzonder goedkoop, zielig en tegelijk verwerpelijk , een levenslang verbod op houden van dieren na dierenmishandeling en dit terwijl die gast dan gerust zijn kindermishandeling kan voortzetten....
Tja mooi partijtje als ik het zo lees en dan staat voor mij de pvv als afkorting voor Partij Van Volksverlakkers
Laatst bewerkt: 1 nov 2006